Anyum telefonját javították és javítás után újra jelentkezett a hiba. Kellett volna garanciát adnia a szerviznek?
A legtöbb szervíz úgy működik, (és jogilag is így kell hogy működjelek) hogy miután elkészültek egy termék javításával, a Jótállási jegybe belebélyegzik a javítás dátumát, és onnantól újra indul a jótállási időszak. Ez az alap, abban az esetben ha 1 éven belül vásárolt termékről van szó.
Ha a telefon már régebbi és már lejárt a garancia, és úgy viszitek el szervízbe, hogy gyakorlatilag nincs róla semmi papírotok, abban az esetben is kell a szervíznek MINIMUM 1-3 hónap garanciát vállalnia a javítás után!
Tehát ha Ti egyáltalán nem kaptatok papírt, hogy a telefon javítva volt X időpontban, akkor sajnos távozás után már nem tudjátok mivel igazolni hogy azt a telót utoljára ott javították. A Papír mindig fontos és az nélkül sohasem szabad hazaindulni a szervízből. Ha nem akarnak papírt adni akkor valószínűleg a szervíz azt a javítást "zsebbe akarta tenni". Ilyen esetben hívni kell a felettest, vagy egy vezetőt akinek lehet panaszkodni és kérni a szervíz lap kiállítását.
Üdv!
Johny (korábban egy ugyanilyen helyzetbe került felhasználó)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!