Meddig nem vásárolhatok előfizetéses telefont?
Két éve, hogy minden tartozásomat rendeztem a t-mobilnál, ami sajnos önhibámon kívül keletkezett és mivel munkanélküli lettem csak részletekben tudtam kifizetni azt. A minap szerettem volna vásárolni egy előfizetéses sim kártyát és nem tehettem, mert még mindig le vagyok tiltva. Kérdésemre, hogy meddig fog ez tartani örökre? az eladó csak bólintott. Mi több, más telefonos szolgáltatónál sem vásárolhatok előfizetéses sim kártyát, csak dominósat vagy praktikumot stb. Miért teheti ezt meg egy sz@r szolgáltató? Rendeztem a tartozásomat, nem szándékosan nem fizettem és még máshol is befeketitik az embert? Mi ez ha nem diszkrimináció?
Más szolgáltatóknál ha kifizetted a tartozásodat visszakapcsolnak, jó pénzért az igaz, ezek a szemetek meg cirkuszolnak az emberekkel. Ennyi pénzért még szóba sem állnak velünk csak a gombokat nyomogtassák ide-oda. Nem sül ki a szemük!!!!!
Ez nem az ügyfélszolgálatos ügyintéző hibája, ne rá haragudj.
Ő csak azt látja hogy a rendszer a nevedre nem engedi az előfizetést.
Ötezer tartozás után elvileg a listára kerülsz.
Viszont a számlatartozás rendezése után az ügyfél adatai a törvény által engedett határidőig, azaz egy évig maradnak az adatbázisban, de már nem mint tartozó, hanem "tartozott" megjelöléssel. Ez pusztán figyelmeztetés a szolgáltatóknak, nem kötődik hozzá kötelező szankció. Az egy év eltelte után az ügyfél kikerül az adatbázisból, és erről is írásos értesítést kap.
Szóval az adataid jogtalanul tartják nyilván, illetve veled szemben diszkriminatív az eljárás.
A szolgáltatónál írásban nyújts be panaszt, az eredménytől függenek a további lehetőségek.
Ha korrektek, akkor sűrű bocsánatkérést követően szerződnek veled.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!