Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Meddig nem vásárolhatok...

Meddig nem vásárolhatok előfizetéses telefont?

Figyelt kérdés

Két éve, hogy minden tartozásomat rendeztem a t-mobilnál, ami sajnos önhibámon kívül keletkezett és mivel munkanélküli lettem csak részletekben tudtam kifizetni azt. A minap szerettem volna vásárolni egy előfizetéses sim kártyát és nem tehettem, mert még mindig le vagyok tiltva. Kérdésemre, hogy meddig fog ez tartani örökre? az eladó csak bólintott. Mi több, más telefonos szolgáltatónál sem vásárolhatok előfizetéses sim kártyát, csak dominósat vagy praktikumot stb. Miért teheti ezt meg egy sz@r szolgáltató? Rendeztem a tartozásomat, nem szándékosan nem fizettem és még máshol is befeketitik az embert? Mi ez ha nem diszkrimináció?

Más szolgáltatóknál ha kifizetted a tartozásodat visszakapcsolnak, jó pénzért az igaz, ezek a szemetek meg cirkuszolnak az emberekkel. Ennyi pénzért még szóba sem állnak velünk csak a gombokat nyomogtassák ide-oda. Nem sül ki a szemük!!!!!



2013. jan. 14. 21:55
 1/4 anonim ***** válasza:
A lányom is tartozott évekig a t-nek. Némi tévedésből a részleteiből kettő lemaradt. 3 év után jött a bírósági határozat a végrehajtásról. Persze, befizette teljesen. Pár hét után as t küldött egy levelet, hogy a tartozás rendezésre került és levették őt a tiltólistáról.
2013. jan. 14. 21:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Akkor az ügyintéző volt hanyag. Ugyanis vehetsz előfizetést, de kapásból elkérnek 40 000+áfa előleget.
2013. jan. 14. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
43%
A nagy T-s üzletekben az eladók általában tudják, melyik osztály foglalkozik a tartozásokkal. Kérd meg, hogy kérdezzenek rá. Nálunk évekig nem jelezték, hogy maradt fenn némi tartozás. Így tiltólistán volt a lányom.
2013. jan. 14. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Ez nem az ügyfélszolgálatos ügyintéző hibája, ne rá haragudj.

Ő csak azt látja hogy a rendszer a nevedre nem engedi az előfizetést.

Ötezer tartozás után elvileg a listára kerülsz.

Viszont a számlatartozás rendezése után az ügyfél adatai a törvény által engedett határidőig, azaz egy évig maradnak az adatbázisban, de már nem mint tartozó, hanem "tartozott" megjelöléssel. Ez pusztán figyelmeztetés a szolgáltatóknak, nem kötődik hozzá kötelező szankció. Az egy év eltelte után az ügyfél kikerül az adatbázisból, és erről is írásos értesítést kap.

Szóval az adataid jogtalanul tartják nyilván, illetve veled szemben diszkriminatív az eljárás.

A szolgáltatónál írásban nyújts be panaszt, az eredménytől függenek a további lehetőségek.

Ha korrektek, akkor sűrű bocsánatkérést követően szerződnek veled.


[link]

2013. jan. 14. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!