Google play áruház nem működik de miért?
Már *****idgeses vagyok már nem tudom mióta kínlódok vele..
Egy:Navon Platinum Explorer eszközzel rendelkezek már kb 15 kamu email címet csináltam mert 5 perc után (ha használom) már eddig se jó...és nem is használható többször.
Ha valamit le szeretnék tölteni ezt írja ki: Hiba történt az infórmáciok szerveről való lekérése során.[RPC:S-5:AEC-]
Ha frissíteni akarok: akkor valami 901 hibát ír ki (asszem)
És a google play áruház fel se imseri a tebletet FTF?
Én írnék a Navonnak:
Nekem is ez volt a gondom egy kínai tablettel. Rátaláltam vhol a neten az alábbira, és azóta működik a letöltés.
Play Store letöltési hiba esetén az alábbi lépéseket kell elvégezni:
1.Setting (Beállítások) – belépni
2.Apps (Alkalmazások) – belépni
3.All (Összes) - fenti menüsorban ráklikkelni
-Google Play Store (G. Play Áruház) – kiválasztani
-Force Stop (Kényszerített leállítás) - ráklikkelni - OK megnyomni
-Clear Data (Adatok törlése) - ráklikkelni- OK megnyomni
-Return - visszalépni
-Google Service Framework (G. Szolgáltatások Keretrendszer)– kiválasztani
-Force Stop (Kényszerített leállítás) - ráklikkelni - OK megnyomni
- Clear Data (Adatok törlése) - ráklikkelni- OK megnyomni
4.Visszalépni és újraindítani a készüléket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!