Történt már veletek is ilyen a Telenornál?
Egy ideje már egyre több Telenor feltöltőkártyás ismerősöm mondogatja, hogy kisebb-nagyobb összeg megmagyarázhatatlanul levonódik az egyenlegükből, úgy, hogy azt ők nem használták el semmire. Elvileg még véletlenszerű internetezés sem történt, tehát amiatt sem lehetett. Ezért felmondták a páréves-párhónapos kártyás előfizetésüket, és átmentek máshova.
Ez nekem azért furcsa, mert én nem pár éve, hanem 7 éve vagyok (az akkor még) Pannon kártyás előfizető, és nekem sohasem történt még olyan, hogy csak úgy levonjanak az egyenlegemből. Nekem mindig korrekt volt az egyenlegkezelés. Mondogatják nekem is, hogy váltsak, de én nem bírom elképzelni ezt, hogy ilyen történne? Nem csak ők a pechesek, vagy nem jól néznek át valamit? Más is tapasztalt ilyet?
Beírja a megjegyzés rovatba, hogy "Jogos reklamáció miatti kárpótlás".
Vagy "Tesztelés".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!