Tudnátok segíteni az adatforgalommal kapcsolatban?
Bármit csinálok nem tudok netezni. Kaptam a T-mobile-tól 300 MB adatforgalmat karácsonyra. Nekem galaxy mini 2-m van. Már megkaptam az SMS-t, h aktiválták, emellett beállítottam, bekapcsoltam a "Csomagkapcsolat be", vagyis aktiváltam az adathálózatot, de semmi nem történik. nem tudok netezni. Esetleg tudnátok segíteni, h mit nem kapcsoltam be vagy mit állítottam be rosszul.
:(
nos a vezeték nélküli hálózatok -> Mobilhálózatok -> CSomagkapcsolat be - ott bekapcsoltam, vagyis világít a pipa a hozzáférési pontoknál a t-mobile netre kattintottam, bár sztem az ehhez nem kell vsgy esetleg más kellene csinálni, a hálózati mód pedig automatikusra van alapból állítva. Igazából csak ennyi.
és fogalmam sincs mit csináljak vagy mit csinálok rosszul, mert az ügyfélszolgálaton egyik opció sem fedi az én problémámat és tanácstalan vagyok. még egy hetes sincs a telefonom, de most vidékről megint bemenni egy t-pont üzletbe megint macera.
Az itt felsorolt beállításokkal próbálkozhatsz az adatkapcsolati fiók menüpontokban. Vagy a web & walk (wnvw) vagy a sima 'internet' APNnek működnie kellene.
Gyakorlatban nem kell mást tenned, mint az adatfiók beállításámnál átírni az APN nevet.
szerintem mindent jól csináltam és egyiknél sem működik.
Esetleg valami más beállítás szükséges hozzá vagy vmit be kell kapcsolni közbe ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!