Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a véleményetek erről?

Mi a véleményetek erről?

Figyelt kérdés

Van egy sony ericsson k 770i telefonom. Most volt egy éves többször előjövő probléma, hogy az audio kapcsolat nem épül fel sem egyik sem másik irányba vagy csak egyik fél felé épül fel. Többször volt szervizben. Most vittem vissza ezzel a problémával 3x. Kijelentették, hogy beázott ami soha nem történt meg, max a zsebemben volt és ha dolgoztam és megizzadtam ott lehetett egy picit nedves. Kijelentették, hogy egy papír lap beszíneződött rajta ez bizonyítja, hogy nedvességet kapott és ezért elvesztette a garanciáját.

Nem javítják. Van egy Nokia telefonom is azt is ugyan ilyen körülmények között tartom de azzal soha semmi baj. Ezt a csodás véleményt a T-mobile csinálta. Ti mit csinálnátok a helyemben?


2009. aug. 21. 09:46
 1/6 anonim ***** válasza:
Ha már úgysincs rajta garancia, elvinném a telefont egy szolgáltatótól független szervizbe, és megkérdezném, hogy ők tudnak-e valamit tenni vele. Mondjanak egy árajánlatot, és akkor el lehet gondolkozni, hogy megéri-e megjavíttatni.
2009. aug. 21. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Azt kérdezed,én mit csinálnék ?

Én ,a többször javított telót eldobnám,a Nokiával meg telefonoznék vidáman. Tuti,hogy nem küszködnék itt még szervízzel,meg T mobillal,meg senkivel se.

2009. aug. 21. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Persze ebbe a bosszantó csak az, hogy ez lett volna a 3. javítás és most hoppá véletlenül beázott a zsebemben.

Erre mondtam nekik, hogy ja de ha be is ázott ami nem igaz akkor sem új probléma. A válasz erre így már sajnos nem áll módjukban mit kezdeni vele.

SZÁNALMASAK

2009. aug. 21. 10:20
 4/6 anonim ***** válasza:
én biztos nem engednék a 21-ből... mondd meg nekik h ne a papírlappal bizonyítsák, mert ugye oda mehetett csak 1 csepp víz is az nem beázás, beázás az amikor vmelyik alkatrész ázik be és követeled a cserét... eddig mér nem vették észre mert mondd azt h az eddig is ott volt és az nem bizonyíték... szerezd vissza a garit sok sikert és kitartás
2009. aug. 21. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nem ismerem a telefont, amiröl beszélsz, de a minap beszélgettem egy hozzáértövel, aki elmondta, sokszor elöírt használati viszonyok mellett is tudja a telefon a beázás jeleit produkálni. Sok telefonnak nagyon rossz a szigetelése, a páradús levegö és hömérséklet ingadozása kapásból elöidézi ezt, pl. ha télen hideg telefonnal bemész a párás lakásba, fürdöbe. Fényképezögépeket pl. elö sem ajánlott ilyenkor venni a táskából, pontosan ez okból. Sajnos a telóval ezt nemigen lehet megtenni. Olyan emberek, akik sokat hordják zsebben és erösebben izzadnak, rendre belefutnak ebbe a szituba.


Sajnos nem lehet ez ellen mit tenni, hiszen magában a garanciaszerzödésben van a hiba, ahol le van szögezve, hogy ha nedvesség jelét mutatja, akkor viszlát. A baj az, hogy nincsen elkülönítve a magas páratartalom okozta "nedvesség", egy természetes mértekü kondenz kicsapódás miatti, csepergö esöben telefonáltam, vagy esetleg beleejtettem a kádba.

2009. aug. 21. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Elözö vagyok. A helyedben felhívnék egy fogyasztóvédelmi képviselöt, kikérném a véleményét. Sokat ne remélj töle (tapasztalat), de ingyen van, megér egy hívást. A romániai fogy. védelmi törvényeket ismerem, de itt a harmadik garanciaidöben történt meghibásodás esetén automatikusan cserélniük kell a cuccot. Amikor nekem volt problémám egy kormány pedáljának a hibás potmétere miatt, a fogy. védelmis azt tanácsolta, hogy mindegy, hogy másodszor dobják vissza nekem, vigyem be harmadszor is, mert akkor ez a törvény szerint már rá tud szállni a cégre. Próba szerencse.
2009. aug. 21. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!