Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem tudok belépni a...

Miért nem tudok belépni a T-mobile webshopba?

Figyelt kérdés

Belépéskor valamilyen jelszót kér, ezt nem tudom, új jelszót akarok generálni, ehhez kér egy telefonszámot, meg egy ellenőrző kódot, eddig minden rendben ment, ezután ezt írja ki:


"Hiba történt az Ön webshopba lépés jogosultságának ellenőrzése közben.

Üzleti előfizetőink a telefonszámaikhoz kapcsolódó szolgáltatásokat a vállalati önkiszolgáló ügyfélszolgálat internetes felületén érhetik el. További kérdés esetén kérjük, látogasson el a www.t-systems.hu oldalra, keresse ügyfélmenedzserét vagy lépjen kapcsolatba munkatársainkkal az 1400 telefonszámon!"


Miért nem tudok új jelszót csináltatni?


2012. dec. 1. 16:31
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!