Dream9 tablet . Mai nap folyamán vettem 1 ilyen készüléket és úgy ahogy rajta van a playshow gondoltam be regisztrálok stb? segítséget kérnék vlkitudna segíteni?
Szia
, én is ma vettem egy ugyan ilyent és nekem is ezt irja ki hibaként. Ahogy megfigyeltem az a wifi miatt van szerintem. Én holnap viszem vissza mertnekem nemelég h nem tudok letölteni semmit playröl, de az egész iszonyat lassú és h meglegyen az I-n a pont még a kijekzö is elengedte egy ponton magát:) Ha holnap megtudok valami megoldást leirom h mitkell ezzel csinálni.
Idézet az Edigital DPS Dream 7 oldalán a Hungaroflotta munkatársa, Dávid által közölt megoldásból
Kedves Felhasználók.
Úgy néz ki, hogy a hiba a google-nál van, és nem garanciális kérdés, mert ez általános hiba, más készülékeknél is előfordul Android 4.0.4 verziószám alatt (Pl. Sony Xperia telefon, de számos más tabletnél is).
A gyártóval összefogva kitaláltuk az azonnali megoldást, amivel teljes értékűen használható lesz az eszköz.
Ez a megoldás ugyanúgy valószínűleg típus és márkafüggetlen.
Ezzel a fél perces folyamattal lehet orvosolni a problémát,azaz ezeket az alábbi lépéseket kell az Android Play Store hibánál megcsinálni:
1. Settings-(Beállítások) – menübe belépni
2. Apps-(Alkalmazások) almenübe belépni
3. A fenti menüsorban az All- (Összes)-re kell klikkelni
4. Google Play Store –t kiválasztani
5. Force Stop –(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
6. Clear data- (Adatok törlése) ráklikkelni
7. Return – visszalépni
8. Google Services Framework –öt ugyanott az ALL menüsorból kiválasztani
9. Force Stop -(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
10. Clear data –(Adatok törlése) ráklikkelni
11. Újraindítani és kész
Ezzel a megoldással egy napon keresztül, többszöri újraindítással és egyhuzamban is letöltöttem teszt-jelleggel 30 – 30 alkalmazást, hiba nélkül.
A kijelző "érintési hiba" nem egyedi eset, más modelleknél is tapasztalják, mint pl. a HTC Desire HD, Samsung Galaxy S...
hosszú, a lista, a problémát a micro usb csatlakoztatása, generálja, próbáld ki. ha az adapteréről töltöd, nem fogja csinálni
1. Settings-(Beállítások) – menübe belépni
2. Apps-(Alkalmazások) almenübe belépni
3. A fenti menüsorban az All- (Összes)-re kell klikkelni
4. Google Play Store –t kiválasztani
5. Force Stop –(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
6. Clear data- (Adatok törlése) ráklikkelni
7. Return – visszalépni
8. Google Services Framework (Google Szolgáltatások keretrendszer)–öt ugyanott az ALL menüsorból kiválasztani
9. Force Stop -(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
10. Clear data –(Adatok törlése) ráklikkelni
11. Újraindítani és kész
Latyi74, nagyon köszönöm a segítségedet, teljesen jól működik a Dream9 tablet, amit a gyereknek vettem karácsonyra, már teljesen el voltam keseredve. (A fiam is...) Azt sejtettem, hogy valamilyen Google beállítési probláma lehet, mert amúgy a többi weboldallal nem volt gond.
Mégegyszer hálás köszönet!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!