Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mit lehet tenni ha a szerviz...

Mit lehet tenni ha a szerviz nem hajlandó megjavítani a garanciás készüléket, azt állítja, h belenyúltak a telefonomba, és tudom, h nem?

Figyelt kérdés

Le lett ejtve a telefon,aztán bekapcsolás után,újraindult folyamatosan...még van rá majdnem egy év,visszajött a szervízből (SonyEricsson/Sony),h nem javítják,garanciát megvonták,mert a telefont belsőleg saját kezűleg javították.

3 helyen van lefényképezve a hiba,bár nem kivehető,h hol.

Ez az eset a barátnőmmel történt,ennek tudatában hazavitte a készüléket,de sztem rosszul tette.

Lehet ez ellen tenni valamit,vagy tényleg ilyen a szervíz?


2012. nov. 12. 15:45
 1/2 anonim ***** válasza:
A leejtésre mióta vonatkozik a garancia?
2012. nov. 12. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Első jót kérdez, a garancia akkor érvényes ha a készülék működés közben romlott el, és nem külső beavatkozáskor, márpedig a leejtés külső beavatkozásnak számít.
2012. nov. 12. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!