Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Problémám akadt a szolgáltatóm...

Bebe557 kérdése:

Problémám akadt a szolgáltatómmal?!

Figyelt kérdés

Csak abban az üzletben érvényesíthetem a telefonra a garanciát, ahol vásároltam, vagy ország bármely részén? Tehát ha Tele*oros vagyok és Bp.-n vettem a telefont akkor akár Nyíregyházán is érvényesíttethetem a garanciát? Mert engem elküldtek azzal hogy : Ott ahol vetted !!! :D

22/L


2012. nov. 3. 16:59
 1/5 anonim ***** válasza:
nekem azt mondták egyszerűbb bevinni szervízbe de ők is átvették volna miskolci üzlet pedig nem ott vettem
2012. nov. 3. 17:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Telenor uzletben vetted, vagy viszonteladonal? Nem mindegy.
2012. nov. 3. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Üzletbe vettem! ;) csak kíváncsi vagyok, hogy hogyan is van ez, mert semmi jogszabályt nem találtam erre vonatkozóan. Egyedül ezt : 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 5. § (1)
2012. nov. 3. 18:41
 4/5 anonim válasza:
Szia. Sajnos a tel**oros ügyfélszolgálatosak ilyenek. Velem is eljátszották ezt. Igaz annyi különbséggel,hogy én a plazaba akartam szerződést módosítani,(helyileg nyíregyházi vagyok) és el akartak küldeni azzal,hogy menjek oda,ahol a szerződést kötöttem.. Na adtam én nekik... :D Utána már csinálták is a dolgukat,mint a kis angyal.. :D
2012. nov. 3. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
A nyíregyi plázába vettem, és a Tesco-s ügyfélszolgátalisok voltak a parasztok ;) de ezek szerint egy kutya :P
2012. nov. 4. 19:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!