Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » NAVON Platinum 10 Tabletem...

NAVON Platinum 10 Tabletem van,4. 0.4-es androiddal. Tegnap óta nem tudok letölteni a Play árúházból semmit, mert a következő üzenetet kapom: "Hiba történt az információk szerverről való lekérése során (RPC:AEC:0) ". Mi a hiba oka?

Figyelt kérdés

2012. okt. 26. 11:50
 1/4 anonim válasza:
100%

Szia! Hasonló cipőben járok és eléggé alaposan utána jártam ennek a dolognak. Mióta az Android létezik és elérhető azóta használom is, úgyhogy találkoztam már egy néhány dologgal :D Több készülék esetében is előfordul ugyan ez a hiba. Nagyon sok forum és youtube video foglalkozik vele. Egy Google Play hibáról van szó, amiről tud a Google és ígéretük szerint dolgoznak a javításon. Addig is két lehetséges megoldás van.

1. Ha a készüléken lévő play-t szeretnéd használni és előjön ez a hiba, akkor először be kell zárnod a Google Play alkalmazást. Ezek után a beállításokban törölni kell a Google Accountod. Majd, a play-t elindítva újra megadni a fiókod. Ezek után egy ideig újra használható a készüléken, de ismét elő fog jönni :(

2. Ha annyira nem fontos hogy a készüléken használd a play-t akkor egy sima asztali gép vagy noti böngészőjében belépsz a play-re a saját fiókoddal és onnan telepíted a kívánt alkalmazásokat. Ez hosszútávon működni látszik.

Egyenlőre ennyit tudok erről a hibáról. Türelemmel kell várni a javításra :(

2012. nov. 23. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Ugyan ezzel a hibával szembesültem. Sajnos olyan szinten, hogy kétszer-háromszor töröltem és léptem be a felhasználónevemmel mire egy alkalmazást hajlandó volt letölteni.

Ezek után az előző második megoldása érdekelne, de hogyan csináljam? Asztali gépem van erre, hogyan tudom a play áruházból az apk fájlokat leszedni?

2012. nov. 25. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 Apiska válasza:
100%

Nekem is ez volt a bajom!

Ma kaptam rá megoldást kipróbáltam működik!


Play Store letöltési hiba esetén az alábbi lépéseket kell elvégezni:


1.Setting (Beállítások) – belépni


2.Apps (Alkalmazások) – belépni


3.All (Összes) - fenti menüsorban ráklikkelni


-Google Play Store (G. Play Áruház) – kiválasztani


-Force Stop (Kényszerített leállítás) - ráklikkelni - OK megnyomni


-Clear Data (Adatok törlése) - ráklikkelni- OK megnyomni


-Return - visszalépni


-Google Service Framework (G. Szolgáltatások Keretrendszer)– kiválasztani


-Force Stop (Kényszerített leállítás) - ráklikkelni - OK megnyomni


- Clear Data (Adatok törlése) - ráklikkelni- OK megnyomni


4.Visszalépni és újraindítani a készüléket.

A fenti lépéseket minden Factory Data Reset (Gyári adat visszaállítás) után meg kell ismételni a megfelelő letöltés érdekében.

2012. nov. 28. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Nagyon köszönöm, úgy tűnik nálam is működik!!!
2012. nov. 30. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!