Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobil eszközökre, amikor...

Mobil eszközökre, amikor programoznak, pl. Android alá, akkor mi szokott lenni a megfelelő programozói hozzáállás? Lásd alább.

Figyelt kérdés

A grafikai elemekre gondolok, mivelhogy minden készüléknek más és más a mérete, de az Android Marketről epl. egyféle program tölthető le.

Ha mondjuk grafikai elemek vannak, gombok, képek, bármi,

akkor annak pontosan megfelelő méretűenk kell lennie, hogy jól használható legeyen.

Ha a mérte fix, akkor túl kicsi lehet egy tableten az, ami egy telefonnál meg túl nagy.

Ha a kép adat megvan adva nagyban tömörítve és az adott eszközön a megfelelő méretű pl. jpeg kerül kirajzolásra,

akkor az meg az erőforrást eszi. Hogyan szokták tehát megoldani?



2012. okt. 17. 19:25
 1/3 anonim válasza:
9pitch vagy svg használatával felbontásfüggetlen grafikai elemeket lehet készíteni. Ha egyikre sincs módod, akkor kénytelen vagy a különböző felbontásokra külön külön elkészíteni az adott grafikát majd azt a megfelelő mappába tenni. További info: [link]
2012. okt. 17. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
felbontás független alatt vektorgrafikusat értesz? azaz vektorgrafikus képformátumot? pl eps? vagy ez valami más?
2012. okt. 17. 20:38
 3/3 A kérdező kommentje:
És mi a helyzet a weblapokkal, az is egyfajta programozás mobil eszközökre. Html-ben megoldható az, hogy felbontásfüggően alternatív képet illesszen be a böngésző?
2012. okt. 17. 20:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!