Szerintetek ha kétszer is elromlik az 1 hónapos telefonom, azt kicserélik a telenornál?
Figyelt kérdés
A telefonom másodjára romlott el. Bekapcsolom, és nem érzékel az érintőkijelző és pár másodperc után elsötétedik a kijelző. Múltkor elvittem szervízbe, de elvileg magától megjavult, legalábbis a szervizesek szerint semmi baja és visszaadták. De most megint bekrepált, vigyem el szervízbe megint és várjak két hetet mire bevizsgálják, vagy cseréltessem ki?2012. okt. 2. 16:07
1/5 anonim válasza:
Csak akkor csrélik ha nem javitható a készülék!Irasd meg a szerviznek,hogy kijelzőcserét kérsz!
3/5 A kérdező kommentje:
de múltkor magától megjavult. nem is biztos, hogy a kijelzővel van a baj. De mire bevizsgálják, lehet, hogy megint megjavul és megint visszaküldik, hogy nincsen semmi baja...
Csak elég gáz, hogy 1 hétig használom a telefont, 2 hétig meg szervizben van...
egyébként huawei ascend y200
2012. okt. 2. 16:16
4/5 anonim válasza:
Vidd be, és a pultnál lévő embernek mutasd meg, hogy nem működik. Ez kicsit lendít azon, hogy beismerjék.
5/5 anonim válasza:
Be kell vinni a szolgáltatóhoz, ők közvetitőként vesznek részt a folyamatban. Leirják, hogy mi a probléma a készülékkel, illetve megkérdezik, hogy az ügyfél àltal érvényesiteni kivànt igény mi lenne. Pl készülék csere, vagy garanciális javitàs..... De a cseréről kizárólag a szakszerviz dönt. És ha cserélhetö a készülék adnak a szolgáltatónak egy jegyzökőnyvet róla,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!