Mi okozza az iPhone 5 esetében ezt az óriási készlethiányt? Ez tudatos marketing vagy létező jelenség?
Már szeptember 28-án megrendeltem hajnalban az Apple Online Store-ban az iPhone 5-öt, de 3-4 hetes szállítási idővel, október 25-30 körülre igérték a kiszállítását. Úgy gondolom, eléggé inkorrekt viselkedés ez, hogy hetekig ülnek a pénzemen (ami ugye többszázezer forint), és még csak egy konkrét érkezési határidőt sem mondanak. Ilyen áron nincs szükségem egy amúgyis karcolódó, túlárazott telefonra. Azt hittem, hogy prémium árért prémium kiszolgálást kapok, de ez az Apple egy kész csalódás. Minden megjelenő termékük esetében ezt játszák el, hogy a kezdetekben 4 hetes várakozási idők vannak. Ez mind oké lenne, ha akkor emelnék le a számlámról a pénzt, amikor elérhetővé válik a készülék.
Mit gondoltok erről a sorozatos készlethiányról? Tudatos, tervezett marketing van emögött vagy tényleg ennyire hülyék, hogy nem tudnak megfelelő mennyiséget gyártani? Én nem ismerek egyetlen gyártót sem, amelyik ilyen problémákkal küszködne.
Már bocs de ez most konkrétan nem az Apple hibája volt, mivel a legnagyobb kijelző-gyártójuk csak a megjelenés után tudott munkába állni, ezért nem tudtak eleget legyártani. Még így is 5 millió fogyott az első héten, és szerintem meg lehet érteni, hogy miért vannak hiányosságaik.
És miért is lenne az iPhone jobban karcolódó, mint bármelyik másik telefon? Ha pedig túlárazott, akkor minek foglalkozol vele? Ez is egy tipikus apple-hater kérdés volt, vagy ténylegesen akartál is valamit?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!