Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Galaxy S telefonomon nem...

Galaxy S telefonomon nem működik a Market alkalmazás, miért nem?

Figyelt kérdés
mikor rámegyek, kiírja hogy jelentkezzek be a google fiókomba, aztán mikor beirom a jelszót, tölt egy ideig és kiírja hogy az internetkapcsolatom nem biztosnágos stb, pedig próbáltam wifiről is, és van normális net a telefonomon arról sem működik
2012. szept. 4. 16:01
 1/3 anonim ***** válasza:

Nekem is volt hasonló problémám, és csináltam egy formázást aztán működött.

(beállításokban volt valami formázás vagy gyári adatok visszaállítása)

2012. szept. 4. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Ha ezt megpróbálod akkor lehet hogy jó lesz:

-Kapcsold ki, vedd ki az SD-kártyát és a SIM-kártyát(ez nagyon fontos)

-Kapcsold be:Beállítások->Védett adataim vagy valami hasonló->gyári adatok visszaállítása.

Azért szükséges mindkét kártyát kivenni hogy ne töröljön le róla semmit, ezután szerintem működni fog!

Törlődni fog a telód öszes alkalmazása!

2012. szept. 11. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:
Helló :) Nekem LG GT540 em van 2.1 es androidal ha ra mek a marketra mert az én telefonomon ugy hivják, akor pislan 1 et és kilép. hiába reseteltem a telefon nem segitet rajta :( esetleg tudna valaki segiteni?
2012. nov. 7. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!