Vodafone probléma?
Vodafone probléma:
Kb. 1,5-2 hónapja csináltak egy telefonos felmérést,aki válaszolt a tesztkérdésekre,ajándékba(!!) kapott 1 hónap Zsebnet 100 opciót.Az ügyfélszolgálatos Hölgy,aki a tesztkérdéseket feltette azt mondta,amint bekapcsolják ezt az opciót küldenek egy sms-t ill. mielőtt kikapcsolnák,akkor is,és ha akarom,meghosszabbíthatom 999Ft-ért havonta.Semmilyen sms-t vagy értesítést nem kaptam,de korábban is volt már olyan,hogy nem kaptuk meg a jóváírást,amit ígértek,így nem is foglalkoztam vele.Múlt héten kaptuk meg a számlát (Vodafone Simplex előfizetés,ami 2500.- havidíj.Lenne),4800.-at számláztak.Felszámoltak 999.-et a Zsebnet opcióra,amit hozzáteszem 1 percig sem használtam,lévén,hogy nem is tudtam róla,hogy aktiválták,és még 800.-at vmi kék szám hívásáért,amit szintén nem tudok hova tenni,mert csak a családot és a barátokat hívtam,mobilon (nem emelt díjas,azt nem is engedi az előfizetésem). Ma megyek a Vodafone-hoz,már pénteken küldtem egy elmondó sms-t a Zsebnetre,azt is a net-ről hámoztam le.Meg is jött a válasz,hogy kikapcsolták.Kíváncsi vagyok mit fognak mondani.Az összes sms el van mentve,tehát nyugodtan visszanézhetik,hogy semmilyen értesítést nem kaptam.
Vodafone probléma 2 (hogy 1 ne legyen elég):
Még év elején a Vodafone rendszere kicsit összezavarodott,egy általam elküldött sms-t anyukám 12x kapott meg.Rögtön bementem egy Vf üzletbe,ahol azt mondták,vagy kiszámlázzák vagy nem.Ha igen,menjünk be,írnak egy "kérelmet",hogy vonják le a köv. havi előfizetési díjból.Ez meg is történt,merthogy kiszámlázták,de azóta nem történt semmi,pedig már 3 számlát is kaptunk....Ennyit a Vodafone-ról.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!