Miért nem ássa el magát a tmobile?
Ma feltöltöttem a kártyámat 3500ft al beszéltem kb 2 percet de már csak 3000 ft maradt raja. Ezt még valahogy léenyeltem,mert tudtam,hogy a 3 szolgáltató közül a tmobile a legszarabb. Nem telefonáltam utána,nem neteztem,jövök haza egyszercsak jön egy sms: Egyenlege 15ft alá csökkent. Idegemben falhozvágtam a telefon majd felhívtam a 1430 at a tudakozó miatt erre bemondja a gélp h nincs egyenlegem nem tudja felhívni -.- azt ami elméletileg ingyenes -.- Szóval ezuttal is üzenem a tmobilnak,hogy az összes dolgozó,meg tulaj meg kurvä anyja forduljon fel !
Ezt a sim kártyát kettétörtem és kidobtam és boldogan megyek holnap a Telenorba egy új kártyáért. A tmobilet meg ink leköpném -.-
"Egy munkatársam ugyan így járt bement kivágta a balhét és a végén kiderült hogy két ugyanolyan szám van a rendszerbe kárpótolták érte de az ideg majd szét csapta amit meg tudok érteni."
Ez meg hatalmas nagy kamu/baromság.
Az egyik probléma az, hogy a kérdező sajnos nincs tisztában a telefonja működésével. Valószínűleg tényleg az történt, hogy valamilyen háttérben futó alkalmazás leamortizálta az egyenlegét.
A másik dolog:
Lehetne azzal dobálózni, hogy minek használ olyan telefont amihez nem ért, de kérdezem én - egy egyszerű előfizetőnek miért kellene tisztában lenni ilyen dolgokkal? Mivel nem derült, ki hogy maga kért e adathozzáférést, vagy automatikusan beállították neki, feltételezem, hogy nem kért adatelőfizetést és hozzáférést. Nem tudom, hogy jelenleg mi a helyzet, de régebben volt ebből probléma, hogy kéretlenül aktiváltak adatohozzáférési piontot az előfizető kérésétől függetlenül - ami egy inkorrekt lépés szerintem a szolgáltatók részéről.
Az a baj, hogy hiába vált szolgáltatót a kérdező, ez az eljárás bármelyik operátornál megismétlődhet.
egy egyszerű előfizetőnek miért kellene tisztában lenni ilyen dolgokkal?
Ha veszek egy telefont, utánaolvasok előtte. Ilyen egyszerű. Máris választ kapott volna rá, hogy az okostelefon használ netet.
Bocs, bp1985 de ez sajnos nem ilyen egyértelmű.
A szolgáltatók hajlamosak "kisbetűvel" írni ezek a dolgokat és egy mezei előfizető átsiklik rajta.
Nem mindenki telefonguru, hogy értsen hozzá, ez nem lehet elvárás. Szerintem egyszerű szabályozás kellene a szolgáltatóknál.
Akinek nincs érzéke vagy nem érdeklődik a műszaki dolgok utána az nem fog feltétlen választ találi az interneten. Egyszerű előfizetőnek ezt nem is kell megtennie.
Mellesleg én is tudnék akár tőled olyat kérdezni ami elég fontos dolog egy mobilt illetően, de nem tudnál rá válaszolni. Még internettel sem :D
Én úgy gondolom, hogy egyszerű és átlátható szabályzás kellene, amit "józat paraszti" ésszel fel kellene tudni fogni és nem nyakatekert szerződések.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!