Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miert nem enged play aruhazba...

Miert nem enged play aruhazba letolteni alkalmazasokat a telefonom?

Figyelt kérdés

Mar majustol megvan az uj telefonom(samsung galaxy s plus) 

az elejen meg engedett letolteni alkalmazasokat de mostanaban a letoltes fut de kozben megszakad ..de megis azt jelzi a play aruhazban hogy meg megy a letoltes pedig megszakadt es nem toltotte le.

ez a play aruhaz vagy a telefon hibaja?

mit lehet tenni?


2012. júl. 24. 18:03
 1/9 anonim ***** válasza:
Nem tom ,hogy mi a hiba..nekem egyeltalán el se akarja kezdeni le tölteni..Nekem január óta van meg az X10 Minim. Nem tudom ,hogy mi a baj ,de nekem sose volt jó valamiért..:S
2012. júl. 25. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
Ha úgy vesszük nálad a probléma ellenőrizd hogy van-e elég hely a telefonodon vagy ha van akkor vidd vissza oda a telefont ahol vetted TALÁN és ezt ki is emelem kicserélik vagy hívd fel a play ügyfélszolgálatát
2012. júl. 31. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
ertem:) koszonom a valaszokat!
2012. aug. 3. 11:34
 4/9 A kérdező kommentje:
es a play aruhaz ugyfelszolgalatat hogy tudnam elerni??
2012. aug. 3. 11:36
 5/9 anonim válasza:
78%

Figyelj meg van a megoldás ha kiírja valamelyik hibát! Úgy néz ki, hogy a hiba a google-nál van, és nem garanciális kérdés, mert ez általános hiba, más készülékeknél is előfordul Android 4.0.4 verziószám alatt (Pl. Sony Xperia telefon, de számos más tabletnél is).

A gyártóval összefogva kitaláltuk az azonnali megoldást, amivel teljes értékűen használható lesz az eszköz.

Ez a megoldás ugyanúgy valószínűleg típus és márkafüggetlen.

Ezzel a fél perces folyamattal lehet orvosolni a problémát,azaz ezeket az alábbi lépéseket kell az Android Play Store hibánál megcsinálni:


1. Settings-(Beállítások) – menübe belépni

2. Apps-(Alkalmazások) almenübe belépni

3. A fenti menüsorban az All- (Összes)-re kell klikkelni

4. Google Play Store –t kiválasztani

5. Force Stop –(Kényszerített leállítás) ráklikkelni

6. Clear data- (Adatok törlése) ráklikkelni

7. Return – visszalépni

8. Google Services Framework –öt ugyanott az ALL menüsorból kiválasztani

9. Force Stop -(Kényszerített leállítás) ráklikkelni

10. Clear data –(Adatok törlése) ráklikkelni

11. Újraindítani és kész


Ezzel a megoldással egy napon keresztül, többszöri újraindítással és egyhuzamban is letöltöttem teszt-jelleggel 30 – 30 alkalmazást, hiba nélkül. Ezek a megoldások!

2013. jan. 26. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim válasza:
Remélem segíthettem
2013. jan. 26. 21:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim válasza:
Köszönöm.Ez bevált.
2014. dec. 11. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
18-as hibakódot írja ki?
2016. szept. 1. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 M-Botond válasza:
Sziasztok nekem nem engedi letölteni az appokat de kiirja hogy letöltés és youtubnál a videót be sem tölti be pedig full wi-fi-nél vagyok
2017. jan. 22. 17:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!