Miert nem enged play aruhazba letolteni alkalmazasokat a telefonom?
Mar majustol megvan az uj telefonom(samsung galaxy s plus)
az elejen meg engedett letolteni alkalmazasokat de mostanaban a letoltes fut de kozben megszakad ..de megis azt jelzi a play aruhazban hogy meg megy a letoltes pedig megszakadt es nem toltotte le.
ez a play aruhaz vagy a telefon hibaja?
mit lehet tenni?
Figyelj meg van a megoldás ha kiírja valamelyik hibát! Úgy néz ki, hogy a hiba a google-nál van, és nem garanciális kérdés, mert ez általános hiba, más készülékeknél is előfordul Android 4.0.4 verziószám alatt (Pl. Sony Xperia telefon, de számos más tabletnél is).
A gyártóval összefogva kitaláltuk az azonnali megoldást, amivel teljes értékűen használható lesz az eszköz.
Ez a megoldás ugyanúgy valószínűleg típus és márkafüggetlen.
Ezzel a fél perces folyamattal lehet orvosolni a problémát,azaz ezeket az alábbi lépéseket kell az Android Play Store hibánál megcsinálni:
1. Settings-(Beállítások) – menübe belépni
2. Apps-(Alkalmazások) almenübe belépni
3. A fenti menüsorban az All- (Összes)-re kell klikkelni
4. Google Play Store –t kiválasztani
5. Force Stop –(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
6. Clear data- (Adatok törlése) ráklikkelni
7. Return – visszalépni
8. Google Services Framework –öt ugyanott az ALL menüsorból kiválasztani
9. Force Stop -(Kényszerített leállítás) ráklikkelni
10. Clear data –(Adatok törlése) ráklikkelni
11. Újraindítani és kész
Ezzel a megoldással egy napon keresztül, többszöri újraindítással és egyhuzamban is letöltöttem teszt-jelleggel 30 – 30 alkalmazást, hiba nélkül. Ezek a megoldások!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!