CsiRkehusi kérdése:
Nem tudom szinkronizálni új iPhone 4S készülékemet a gépre letöltött iTunesszal. Segítség?
Figyelt kérdés
Már 5 különböző verziójú iTunest töltöttem le a gépemre. Totálisan elegem van.. A hibaüzenet minden esetben a következő: "Ez az iPhone nem használható, mert a szükséges szoftver nincs telepítve. Futtassa az iTunes telepítőt az iTunes eltávolításához, majd telepítse az iTunes 64 bites verzióját." IPhoneomon a legújabb szoftver, az iOS 5.1.1 van. Igyekeztem megfelelni a feltételeknek, de hát nem jött össze..2012. jún. 16. 23:51
1/1 anonim válasza:
talán 5 különböző 32 biteset töltöttél le , itt a link:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!