Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem tudom szinkronizálni új...

CsiRkehusi kérdése:

Nem tudom szinkronizálni új iPhone 4S készülékemet a gépre letöltött iTunesszal. Segítség?

Figyelt kérdés
Már 5 különböző verziójú iTunest töltöttem le a gépemre. Totálisan elegem van.. A hibaüzenet minden esetben a következő: "Ez az iPhone nem használható, mert a szükséges szoftver nincs telepítve. Futtassa az iTunes telepítőt az iTunes eltávolításához, majd telepítse az iTunes 64 bites verzióját." IPhoneomon a legújabb szoftver, az iOS 5.1.1 van. Igyekeztem megfelelni a feltételeknek, de hát nem jött össze..

2012. jún. 16. 23:51
 1/1 anonim ***** válasza:

talán 5 különböző 32 biteset töltöttél le , itt a link:

[link]

2012. jún. 17. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!