Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha a T-Mobile weboldalán...

Csozo kérdése:

Ha a T-Mobile weboldalán vásárolok telefont, azt meghibásodás esetén milyen szervizbe vihetném be?

Figyelt kérdés
A kérdés azért merült fel bennem, mert az egyik budapesti T-Pontban azt az információt kaptam, hogy egyik T-Mobile üzlet sem veszi be javításra a webshopban vásárolt készülékeket, mert azoknak külön szervizük van, de a weboldalon olvasottak alapján ez nekem nem tűnik helytállónak. Van bárkinek ezzel kapcsolatban tapasztalata?

2012. máj. 27. 23:49
 1/2 anonim ***** válasza:
Bármelyik T-Pontba beviheted. Csak az első 8 nap vonatkoznak más feltételek a webshopos telefonokra.
2012. máj. 28. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Szervízelésre bármelyik T-Mobile üzletbe beviheted(máshová nem is tudnád).

Szerintem a félreérés abból adódik hogy ha 3 napon belül jelentkezne hibája akkor a kötelező cseregaranciát nem a T-pontokban intézik hanem a webshop központba kell saját költségen visszapostázni, valamint a webshop vásárlásra van olyan szabály hogy ha nem tetszik vagy nem azt kaptad amit szerettél volna akkor 8 napon belül visszaadhatod indoklás nélkül-ez esetben is a központba kell visszaküldeni nem a T-pontba.

2012. máj. 28. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!