Tegnap kaptam vissza a szervizből a telefonom, de nem megcsinálták, hanem még jobban elrontották. Hova lehet ilyenkor fordulni panaszt tenni?
T-mobilenál volt bent. Ők elküldték a szervizbe. Érintőképernyős teló, még van rajta 2 hónap törlesztőm is. Nincs 1 éves telefon. Annyi volt a hibája, hogy középső gomb nem reagált semmire, meg nem hallottak hogyha hívtam/hívtak.
Az van ráírva a papírokra amit kaptam, hogy be van ázva. De nem értem, hogy miért lenne beázva... Szóval ezért semmit nem csináltak rajta.. Na de nem hogy a középső gomb nem jó, hanem a 3ból egy se. Szóval ha belépek valamibe, nem tudok kilépni, mert ugye az a gomb se jó mostmár... Eddig meg semmi baja nem volt..
Fogyasztóvédelem, és hirközlési felügyelet . De egyébként az összes telefonban a leglehetetlenebb helyeken van egy-két nedvességdetektor matrica, ami alapban fehér szinü és a legkisebb nedvességre (sokszor a levegö páratartalmára is) pirosra szinezödik. Ez az elsö amit megnéznek a szervizben : ha a matrica piros,akkor beázott és nem foglalkoznak a garanciális javitással .
Egyébként milyen telóról van szó ?
Köszönöm szépen neked!
Amúgy Samsung Galaxy mini.
Sokan panaszkodnak rá.. Nem is érdekelne az ügy, hogyha tényleg nem ba**ták volna jobban el..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!