Rendeltetek már a Pixmania nevű webáruházból? Ha elromlik a készülék, nagyon macerás a garancia? És telefonszámot hol találok a honlapon? Órák óta keresem, de nem találom.
Én egyszer végigböngésztem alaposan a weboldalukat és több megállapítást tettem, amiért SOHA nem fogok tőlük rendelni :
- a termékek látszólag olcsónak tűnnek, de ha hozzáadom a horribilis szállítási költséget, annyiért már itthon is vásárolhatok (vagy még olcsóbban)...
- a készülékekre nincs alapból garancia, azt külön megvásárolhatod hozzá...
- a szállítási idő is túl hosszú, a Mo-i webshopok 1-3 nap alatt kiküldik a megrendeléseket...
- bármi gondom van a kiszállított cuccal, azt Franciaországba kell visszapostáznom, nem kevés pénzért...
- bármilyen gondom van, nincs magyarországi telefonszámon elérhető ügyfélszolgálatuk...
- ELŐRE bankszámlára kell mindent kifizetni (átutalás több napig tart), aztán kérdés, mit fogok kapni (hazai webshopok utánvéttel küldik a cuccot, a postásnak vagy a futárnak fizetek)...
Szóval, én SOHA nem leszek a Vevőjük! :-[
Hát ne is mondd, katasztrófa az a cég! Nem is értem a 21.században hogy lehet még ilyen???
Az egész napom ráment arra, hogy az apróbetűs hátulütőket olvasgattam. Van képük 5000 Ft-os szállítási költséget elkérni, és talán 3 nap múlva megkapom a terméket. (Jóesetben) Máshol tényleg ingyen kihozzák egy órán belül! A garancia, meg egyszerűen nevetséges! Jobban járnék, ha kidobnám a kukába az elromlott készüléket, és vennék egy újat... A telefonos ügyfélszolgálatról meg szerintem még nem is hallottak.
Szóval köszi, hogy írtál, az biztos, hogy én sem SOHA nem fogok tőlük SEMMIT rendelni!!! :S
Kedves Fórumozók,
Kérem engedjék meg, hogy a felvetettekre röviden reagáljak cégünk nevében:
Minden termékünkre két éves garancia, jótállás szól. Az első évben a gyártó által vállalt garancia az alkatrészekre és a javítási költségekre érvényes. Ekkor a garanciát a személyes felületén felsorolt linken felsorolt, vagy bármelyik, a Vevőhöz legközelebb lévő magyarországi márkaszervizben érvényesítheti.
A második évben meghibásodás esetén a garanciális szervizelést a Pixmania vállalja. Ha terméke nem rendelkezik márkaszervizzel Magyarországon, vagy a márkaszerviz valamilyen okból kifolyólag visszautasítja a szervizelést, akkor a garanciális szervízelést mindkét évben a Pixmania vállalja.
Ha a terméket javításra küldi vissza hozzánk a vevő és a termék garanciális javítás alá esik, a postaköltséget visszatérítjük.
A Gondtalan Vásárlási Szerződés, melyet Ön külön tud még választani a termékhez, egy plusz Pixmania szolgáltatás, melynek a lényege a következő: a termék megrendelésekor a termék árának egy meghatározott százallékáért egy plussz garanciát kap a vevő: ha a termék a vásárlást követően 12 hónapon belül meghibásodik és a vevő visszaküldi nekünk, mi visszatérítjük az árát. Az ár visszatérítése Pix persely formájában történik, melynek az ôsszegét a vevő további 12 hónapon át szabadon,bármilyen mennyiségben fel tudja használni, akár tôbb rendelésnél is; a fizetési fázisban kell meghatározni a felhasználandó ôsszeget.
Ez az ajánlat azért különösen előnyös ezen a piacon, mert a piac gyorsan fejlődik, ugyanazért az árért 12 hónap múlva lényegesen fejlettebb készüléket kap a vevő.
Ha a vevő nem kívánja megkötni a Gondtalan Vásárlási Szerződést, a rendelés megtételekor a Rendelés Összegzésekor, a fizetési mód kiválasztása előtt kitörölheti azt. (a gondtalan vásárlási szerződés emblémája alatt a bővebb információra klikkelve, a lapot legördítve választhat a szolgálatatás igénybevételéről)
Ha már megtette a rendelést, nem tudjuk kitörölni a Gondtalan Vásárlási Szerződést. Ebben az esetben töröljük a rendelést, ezt követően Ön újramegteszi a rendelést, ezúttal a Gondtalan Vásárlási szerződés nélkül.
Van emailes és telefonos elérhetősége is ügyfélszolgálatunknak.
Telefonon a honlap főoldalán található free infoline szolgáltatással érhet el minket munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között.
Írja be telefonszámát és visszahívjuk, ez a szolgáltatás ingyenes.
Mivel külföldön vagyunk, ezzel az ingyenes szolgáltatással szeretnénk ügyfeleinknek kedvezni.
A linket, ahová beírhatja telefonszámát a honlapunkon főoldalán jobb oldalon (az ügyfél bejelentkezési ikon felett) az ELÉRHETŐSÉG mezőre kattintva érheti el:
Rendszerünk vezetékes és mobil telefonszámokat is képes kezelni.
Termékeinket franciaországi központi raktárunkból szállítjuk Európa 26 országába, így a kiszállítás jelenleg csak a futárszolgálaton keresztül működik, átvételi pont Magyarországon egyelőre nincs.
A szállítási költség Magyarország területén egységes és csak a termék súlyától és méretétől függ. Ezt megkapja, ha a terméket kosárba teszi. A kinyíló weboldal jobb oldalán az Ön kosara alatti mezőben lesz feltüntetve a szállítási költség. A termék kosárba helyezése még semminemű kötelezettséget nem von maga után a vásárlást illetően.
Remélem, kérdéseire megnyugtató választ tudtam adni, amennyiben bármi másban is a segítségére lehetek, kérem keressen bátran a velemeny_hu@pixmania.com email címen!
Megköszönve érdeklődésüket cégünk iránt, üdvözlettel:
BARBARA
Igen, a garancia érvényesítése lehetetlen !
Én vásároltam egy készüléket, egyik része egy rácsatlakoztatható turmix. Két hónap után a műanyag csatlakoztatása egyszerűen ledarálódott. Semmit sem csináltam vele, valószínűleg valami konstrukciós hiba.Mivel külön fizettem a plusz garanciáért, azt szerettem volna érvényesíteni. Kb. 4 hónapja levelezem a céggel, eredménytelenül. Írnak, de nem válaszolnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!