A telefonos ügyfélszolgálat menüt hogyan lehet okostelefonnal használni?
Egy Samsung Galaxy Ace-szel hívtam fel a Tmobil automatikus ügyfélszolgálat menüjét, és amikor azt mondja, hogy nyomja meg az 1-es gombot, akkor hiába nyomom meg a tárcsázón az 1-est, nem történik semmi. Az 1-es szám megjelenik a kijelzőn, mint amikor tárcsázva hívok egy számot, de semmi hatása. A hang elkezdi megint ismételni, hogy milyen gombokat nyomjak meg, de nem tudom, mit csinálhatok azon kívül, hogy a tárcsázón megnyomom a megfelelő számot.
Utoljára hagyományos gombos telefonnal próbáltam ilyet, azzal nem volt ilyen gond. Az okostelefonnal máshogy kell csinálni a menüben választást?
Köszi, találtam dtmf beállítást, de mint kiderült, nem az volt a baj, hanem az, hogy nem azt a tárcsázót használtam, aminek hívás közben mutatja az ikonját, hanem visszamentem a nyitóképernyőre, és onnan választottam ki a telefonnál a tárcsázót, ez volt a baj.
Szóval ha valakinek ilyen gondja van: azt a tárcsázót kell használni, amit az aktív hívás képernyőjén lehet megnyitni.
2/2 hátha nekem tudsz segíteni.
IPhone SE-m van.
Ugyan ez a gondom.
De én a jó billentyűt használom🙂
Dtmf beállítást nem találtam a telefonon.
Tudsz segíteni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!