Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miértnem müködik a viberem ha...

Miértnem müködik a viberem ha 3g-ről használom?

Figyelt kérdés
wifiről tökéletesen müködik a viberem, régebben 3g-ről is müködött, most azonban nem hajlandó elküldeni a leveleket, hívásokat, megpróbáltam az alkamlazást ujra telepíteni, azonban ez sem járt sikerrel, 3G-m van, tehát előfizetve vagyok rá, minden más website stb, hibátlanul müködik. mi a gond?:=/
2012. máj. 1. 20:26
 1/7 anonim ***** válasza:
Nézd meg a mobilinternet beállításaid vagy kérd a szolgáltató ügyfélszolgálatán a beállításokat.
2012. máj. 1. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

az a baj, hogy a ügyfélszolgálat, az annyit se ért hozzá mint én:D:D

régebben jó volt, 3g-ről is egyik pillantról a másikra lett szar.:((((

2012. máj. 1. 20:30
 3/7 anonim ***** válasza:

Tévedés - az ügyféleszolgálatban van olyan aki sokkal többet ért hozzá mint Te.

Pl megnézheti a HLR profilodat ( amiről te eddig pillanatig azt se tudtad, hogy létezik ) és megmondja, hogy egyáltalán van APN felvéve az MSISDN - IMSI pároshoz.

Ne becsüld le más emberek munkáját és ne hidd azt, hogy annyira nagy tudású vagy.

2012. máj. 1. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
bementem, és konkréten azt mondta, hogy ő nem tud segíteni egy market alkalmazás, mükődését illetően...
2012. máj. 1. 21:50
 5/7 anonim ***** válasza:
Ne személyesen mert valószínűtlen, hogy az eladók értenek hozzá. Telefonon hívd fel az ügyfélszolgálatot, ott kapcsolnak a hozzáértő kollégához.
2012. máj. 1. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
Nem bemenni, csak ügyfélszolgálati számot felhívni és a netbeállításokat kérni. Ennyi.
2012. máj. 1. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

"3G-m van, tehát előfizetve vagyok rá, minden más website stb, hibátlanul müködik. mi a gond?"


3Gre nem kell előfizetni, ha telefon be van állítva WCDMA üzemmódra akkor 3G lefedettség esetén automatikusan rámegy a 3G cellára.

Ha adatot is tudsz forgalmazni akkor az ügyfélszolgálat tényleg nem tud mit tenni. Ez egy 3. fél által gyártott alkalmazás és nem a szolgáltató felelőssége, esetleg a Viberen kell beállítást eszközölni.


Javasolt tesztek:

1. Teszt WiFin. Tudsz Viberezni? Igen/NEM

Ha igen akkor folytasd a 2. ponttal, ha nem akkor nincs értelme tovább probálkozni valami rossz, de nem a szolgáltató a hibás.


2. Teszt 2Gén ( csak GSM üzzemmód ) vagy WCDMAn. Mindkettőn működnie kell ha van adatelőfizetésed.

Abban az esetben tudsz sikerrel reklamálni a szolgáltatónál ha mondjuk GSMen működik, WCDMAn pedig nem.

Ekkor valószínűleg más cuccokon keresztül kapcsolódik a csomagkapcsolt adathálózathoz a szolgáltató hálózata. ( pl két külön SGSN ).

2012. máj. 2. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!