Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A T-Mobilnál ki számít kiemelt...

A T-Mobilnál ki számít kiemelt ügyfélnek?

Figyelt kérdés

Amiért a kérdést feltettem: új készüléket szeretnék vásárolni (Xperia mini pro, Mozaik S, nem részletre) és kidobta az eddig ismeretlen szöveget a képembe megrendeléskor a Webshop: "Mobilelőleg befizetése SZÜKSÉGES ... Kiemelt ügyfeleinknél ettől eltekinthetünk". Utoljára 2011. szeptemberében rendeltem, igaz akkor nem Mozaik/MédiaMánia csomaggal együtt, de akkor még csak "szükséges LEHET" üzenetet kaptam.


Kérdéseim:

1.) Ki számít kiemelt ügyfélnek?

Helyzetem: 3 előfizetés, 1 aranykártya, 0 tartozás, 1 részletfizetés (októberig), viszonylag régi ügyfél vagyok.


2.) Ezek alapján számíthatok-e arra, hogy eltekintenek a mobilelőlegtől?


[Aki esetleg kérdezné, hogy minek egy negyedik előfizetés, vagy miért nem hosszabbítok: még nem járt le egyik hűségidő sem, aranykártyán sincs sok pontom, két előfizetést két rokonom használ, én pedig egyet modemben. Ergo: mindhárom a nevemen van, de egyiket sem tudom használni ÉN (csak netre - modem).]



#előfizetés #T-Mobile #kiemelt ügyfél
2012. ápr. 27. 16:07
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!