(Újpesten) A CORDON Electronics Kft. -nél kicserélik a kijelzőt garanciára, ha a külső üvegnek semmi baja, de az alatta lévő még is betört?
van valami esélyem rá?
elég húzós egy kijelző, hogyan tudnék még is élni a garanciával
a telefonon található pár kissebb sérülés, sarkai le vannak zuzva stb, de ez az eddigi két szervíznél is megvolt és nem kötöttek bele
Ha bemész a Cordonba akkor légy szíves vágd pofán az összes alkalmazottat! A lehető legundorítóbb szerviz ami létezik a világon! Én sajnos messze lakom pesttől, és ezért nem tudom megtenni, de ha a közelben laknék, már rég szét vertem volna az egész üzletet!!!!
Ha teheted máshova vigyed!
Amúgy keress rá a szervizre, találsz majd egy-két érdekes fórumot, ahol beszélnek róla! Olvastam olyat, hogy valakinek megvonták a garanciát, mert már háromszor küldte oda a telefonját, de a hiba még mindig fent állt, mert a szerviz szerint semmi baja a készüléknek!
Csatlakoznék az előttem szólóhoz: aki tudja inkább kerülje el a Cordont nagy ívben. Totál amatőr társaság. Pár napja vittem hozzájuk egy asus netbookot, mert random szerűen újraindult és lefagyott. Az ügyintézés gyors volt, hétfőn vittem pénteken már mehettem is érte.
A válasz: ők nem tapasztalták a leírt hibákat, pedig állítólag "huzamos ideig" tesztelték. A jegyzőkönyvben írtak szerint ugyan azokat a teszteket futtatták le, mint amit egy laikus saját maga is megtesz, ezek persze nem jeleztek hibát...náluk sem.
Így hát visszakaptam a gépet, úgy ahogyan elvittem. Miután hazaértem, bekapcsolás után kb fél perc múlva újra is indult.
A "hozzáértő" cordonos szakembereinknek nem volt annyi esze, hogy legalább megnézzék a win 7 eseménynaplóját, ahol hibakóddal együtt megjelent minden leállás után a probléma oka ( amit később kb 3 gombnyomással meg is tudtam oldani magam, hosszas fórum olvasgatás után).
A vicc az, hogy ők nem tapasztaltak semmi problémát, habár az eseménynapló szerint az első tesztnapon alig, hogy elindították a gépet ugyan azzal a hibakóddal, mint korábban nálam, újraindult a gép.
Tehát vagy ennyire hülye amatőrök, hogy nem tűnt fel nekik egy váratlan leállás-újraindulás vagy szimplán sz..tak az egészre és gyorsan megfutották a kötelező vizsgálati köröket, majd hülyének nézték az ügyfelet és elhajtották azzal, hogy ők profi labor környezetben napokig tesztelték (a valóságban 2 napig, összesen kb 4 órát ment a gép- win7 eseménynapló!:-)
Valószínűleg először és utoljára kértem segítséget ettől a "korrekt és profi" csapattól. Bár egyéb fórumokat olvasva nekem még szerencsém volt, hogy csak ilyen rövid ideig szívtam a Cordonnal és nem került se pénzembe se garanciavesztésbe.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!