A ZTE arizonámon miért enem működik a hangrögzítő?
Figyelt kérdés
Mikor elindítanám a felvételt azt írja ki ,hogy "belső alkalmazás hiba" mi okozhatta ezt?2012. ápr. 25. 10:20
2/13 A kérdező kommentje:
jó kösszépen de mit? és hogy lehet helyre hozni?
2012. ápr. 25. 11:02
3/13 anonim válasza:
google play hangrögzitő?vagy gyári?
4/13 anonim válasza:
Próbáld meg egy hot restart után, hátha úgy működni fog.
5/13 A kérdező kommentje:
Gyári...és letöltök pár alkalmazás és pl.: Talking Tom és belebeszélsz ügye azt se ismétli...aztán kipróbáltam telefonálás közben és úgy meg jó...szóval nem a mikrofonnal van gáz
2012. ápr. 25. 11:09
6/13 A kérdező kommentje:
Elöttem válaszoló: Azt hogyan kell? ez az első androidos készülékem
2012. ápr. 25. 11:10
7/13 anonim válasza:
Nézd meg restart után, ha nem jó úgy, és nagyon kell a hangrögzítő, meg a beszélős macska, akkor próbálkozz meg factory resettel, ha ez sem oldja meg a gondodat, akkor kérj a szervízben egy szoftverfrissítést.
8/13 anonim válasza:
hot restart: hosszan nyomod a kikapcsológombot, és akkor feljön egy csomó opció, hogy kikapcsolás, stb..és ott az újraindítást kell választanod.
9/13 A kérdező kommentje:
De hogyan Rastartoljam?
2012. ápr. 25. 11:13
10/13 A kérdező kommentje:
nekem Rezgő, Repülés, kikapcsoláds opció van
2012. ápr. 25. 11:14
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!