Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » 5 hét után visszaküldték a...

SgtPityesz kérdése:

5 hét után visszaküldték a telómat (vodafone 553) hibásan, már újabb 5 hét telt el de még sehol a készülék, mit tegyek? Kérjek új telót? Ha igen milyen esetben jár?

Figyelt kérdés
Kezdődött úgy, hogy küldtem egy mms-t rajta és utána jött a hiba. Elsötétült, visszajött a kép, hálózatot megtalálta, pár másodpercig működött majd újra elsötétült, visszajött és így tovább. Másnap bevittem a márkakereskedésbe, ott felküldték szervizbe. 2 hetet mondtak rá, erre 5 hét után jött meg ugyanolyan rossz állapotban, ami csak az üzletből való távozás után jelentkezett. A javítási időt lezárták, és mikor közöltem az értékesítővel, hogy nem jó, újra felküldték szervizbe. Ennek már újabb 5 hete. Azóta a telefonom ingázik a szerviz, logisztikai központ között. Szervizfigyelőn keresztül tudom követni a telefon útját, de már kezd idegesíteni. Az üzletben meg azt mondták, hogy panelcsere, szoftverfrissítés miatt tart ilyen sokáig. Már kezd egy kicsit idegesíteni a dolog. Jó lenne már a végére járni. Azt lenne jó tudni, milyen esetben van készülékcsere, illetve mennyi szervizben töltött idő után kell cserélni a telefont, ha van ilyen.
2012. ápr. 23. 22:12
 1/1 anonim ***** válasza:

[link]


Mivel a hiba sorozatosan jelentkezett és a szervíz láthatólag nem kéeps tartani a 15 napos határidő kétszeresét sem, valamint a telefon, mint olyan, mindennapos használati eszköz, így meglhetős kellemetlenséget okoz neked annak hiánya, szerintem simán elállhatsz a vásárlástól.

A fenti honlapon találsz további információt.

Amennyiben a vásárlástól elállsz, a teljes vételárat kell visszakapnod és nem vagy köteles az árát "levásárolni".

2012. ápr. 23. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!