Kérdésem a következő lenne, vásároltam egy Telenor OneTouch telefon és Okostarifa 180-as tarifával, majd 1 óra mobilnetezés után elment az internet kapcsolatom. Mi lehet a probléma? Lehetséges hogy én állítottam el valamit mert nem igazán értek hozzá
Figyelt kérdés
2012. márc. 21. 18:27
2/2 meganers ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Két lehetőséget látok:
- valamilyen módon elfogyasztottad az előfizetett adatforgalmad, ebben az esetben a szolgáltató 32kb/s-ra csökkentette a netkapcsolatod sebességét (erre általában sms-ben figyelmeztetnek), amit a hosszú betöltődési idő miatt megszakadt kapcsolatként érzékelsz
- tényleg elállítottál valamit, de ezt egy, a témában jártasabb ismerősöd 5 perc alatt helyrehozza
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!