Ilyenkor mi a teendő?
Figyelt kérdés
A telefonomat most kedden vittem 2 hete szervizbe, és azt írták kedden, amikor azt ígérték, hogy akkorra már kész lesz, hogy sajnálják, de még nem sikerült vagy valami ilyesmi. Olvastam a jótállási jegyben, hogy ha az ígért időponton belül nem javítják meg, akkor kérhetek újat. Vagy nem tudom, de a hétvégén biztos elmegyünk és érdeklődünk.
De előtte megkérdezem itt is. Ilyenkor mi a teendő?
2012. febr. 24. 11:20
1/1 anonim válasza:
Ha jól emlékszem van egy átfutási idő.Talán 30 munkanap!???
De nézd meg a telefonos szolgáltatódnál, esetleg a telefon gyártó honlapján.Nekem a samsungot helyben szokták javítani, bár csak szoft-ot szoktam frissíttetni és egyszer egy nyomógomb fóliáját igazíttattam meg!
Igaz ez egy "szar" s5230-as!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!