Szoftver vagy hardverhiba miatt fagy a Nokia C7-esem?
Figyelt kérdés
196-szor újratelepítettem Nokia Suite oldalról, többször próbáltam a gyári beállítások visszaállítását,(mind a két félét)mégis lefagy! Egy nap akár többször is. :( A telefon egyébként magától újraindul.2012. febr. 6. 18:42
1/3 anonim válasza:
mikori sim van benne? Nekem is újraindult amikor megvettem a régi sim miatt. Szemre szinte semmi eltérés az újabb közt, de mégis. Azzal semmi gond egy éve már. Mióta megvan egyszer sem fagyott indult újra, pedig nagyon ki van hajtva a telefon. Amúgy ezt a hibát kapásból mondta a tmobos csajszi is miután rá h megvettem a telt 2 napra mentem simet cserélni. Valamiért nem komálja. De nem csak ez, hanem sok újabb teló. Próbáld ki. Ingyen cserélik, számod egyenleged is marad. Lehet csak ennyi a baja. am kül fórumokon is írtak már erről. Ha nem ez a baj, akk szervíz.
2/3 anonim válasza:
előzőt támogatom. Csak megjegyezném: a Nokia suite újratelepítés semmit se ér.
Amúgy ha garanciális a telefonod, leadod szervízbe, központban teljesen ujrarakják azaz full letörölnek mindent. De próbálj meg egy hard resetet (egész teló formázodik, gyári alkalmazások, állapot visszaáll. Ezt ugy teheted meg h beirod tárcsázóba: *#7370# nekem ez segitett.
De hamarosan itt a belle frissités, azt mindenképpen tedd fel.
3/3 A kérdező kommentje:
Köszi a segítségeteket! Mihelyt futja az időmből, rohanok a t.mobilhoz egy új simkártyáért!
2012. febr. 7. 21:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!