Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi lehet a baj? Miért nem...

Mi lehet a baj? Miért nem tudok SMS-t küldeni?

Figyelt kérdés

Sziasztok

Adott egy 2 hetes Sony Ericsson Xperia X8 telefon. Legelsö nap még tudtam sms-t küldeni, fogadni, de ma reggel amikor feltöltöttem a kártyát, nem kaptam meg az igazoló sms-t, de a pénzt feltöltötte. Iskolába próbálgattam küldeni másnak sms-t, illetve ők is küldtek. Amikor én küldem, csak annyit írt ki hogy a küldés sikertelen, amikor meg ők küldtek akkor kb pár órára rá kaptam meg az sms-t

( reggel 8kor küldtek sms-t, du 4kor kaptam meg, reggel 10kor küldtek, délben kaptam meg)

Régi telefonnal akadálytalanul tudok sms-t küldeni.

Az új telefon android 2.1-et futtat, ma még gyári beállitásokat is nyomtam a telefonra, hátha segit, de nem.

A kártya kb 5 éves Pannonos (már telenor).

remélem tudtok segíteni....

elöre is köszi a válaszokat..


2012. jan. 30. 16:21
 1/8 anonim ***** válasza:
próbáld ki a kártyádat más készülékkel ha ott is ezt produkálja akkor a kártyáddal van a gond akkor irány a szolgáltató ha nem kártya akkor irány a szervíz mivel garis lehet hogy szoftvert ell frissíteni ez ingyen van
2012. jan. 31. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

szóval volt szervízben, volt sim kártya csere is, és még így sem jó. Valahol olyat olvastam hogy bekell állítani az sms központ számot...


" ezt a kódot írjátok be * # * # 4636 # * # * feljön a "szerviz" menü -----> telefon adatai menüpontra tapint------>legörget alulra és a SMSC helyre beírjuk az üzenetközpont számát!! PL: t mobilnál így "+3630988800", frissítés "


... ez alapján beírtam a telenoros számot (+36209300099), és a frissítés gombra tapintva hibát ír ki a mezőben -.-"

már kezdek nagyon ideges lenni hogy nem müködik, kérlek segítsetek...

2012. febr. 21. 17:41
 3/8 anonim válasza:

Sikerült már megoldani a problémát??? Nekem most jelentkezett ez a probléma..

Bár...:


[link]

2012. aug. 9. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim válasza:
Nekem is ez a problémám, azt mondták hogy be kell állitani az sms központ számát, Sony Xperia Mironál, nincs ilyen lehetőség,egyszerűen nincs ilyen opció.! kipróbáltam a fent leirtakatt, automat beirta magától a számot, de nem menti el.. sehogy se megy..
2012. dec. 21. 23:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim válasza:
Én sem tudok küldeni, pedig már 1 éve meg van, így csak MMS-t szoktam küldeni
2013. jan. 11. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
nálam is fennáll ez a probléma sony speria solám van használtan vettem és sehogy setudok rájönni miért nemmegy az SMS küldés üzenet menüben nincs "üzenetközpont száma" menü " szervizmenü"-be is beirom a számot és semmit nem csinál se hibaüzenet sesemmi...
2015. máj. 31. 16:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:
Ugyan kicsit régi topic, de nálam is előjött ez a dolog az új okostelefonnal. Én is nézegettem a menüt, de semmi. Végül felhívtam a 1220-at (Telenor) és ott azt mondta az ügyintéző, hogy külön be kell kapcsolni az SMS szolgáltatást, amit meg is tett. És most nem jelzett hibát elküldéskor, és kiírja, hogy elküldve.
2015. júl. 3. 09:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Én sem tudok küldeni, mióta megvan az okosom, pedig a telefon beállításait már többen megnézték, köztük hozzáértő mániákusok is :) Szolgáltató oldalán a leírás hiányos.

Evvan, így kell élni tovább, szerencsére azelőtt sem vittem túlzásba, amit nekem írnak, megkapom, pénzem megmarad, ez is egy szempont.

2017. szept. 3. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!