Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik a Marketem...

Miért nem működik a Marketem a Sony Ericsson Xperia 8-on?

Figyelt kérdés

Vagy 1000 e-mailcímet kreáltam ( gmail ) a Market oldalon, ha valamit le akarok tölteni, kiírja, hogy nekem nem Androidos a telefonom. Ezt honnan a faxból veszi?

Jah és T-mobile üzletben is néztek, hogy mi a baj nem tudtak segíteni.


2012. jan. 15. 18:32
 1/10 anonim ***** válasza:
A telefonon is be kéne jelentkezni a marketbe ugyan azzal a gmail címmel.
2012. jan. 15. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Ez megtörtént
2012. jan. 15. 19:08
 3/10 anonim ***** válasza:
Szerintem te rosszul fordítottad le azt a hibaüzenetet amit kaptál. There is no android phone your google account vagy valami ilyesmi a hiba üzenet, nem? Mert ez csak annyit takar, hogy a fiókodhoz nincs párosítva a telefonod. A rendszer nem tudja, hogy ahhoz a fiókhoz melyik telefon is tartozik ezért nem tudja a kiválasztott alkalamzást telepíteni rá. Jelentkezz be telefonon is a google fiókodba és akkor máris tudod használni a Marketet.
2012. jan. 15. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
ok próbálom...... majd írom mi lett vele.
2012. jan. 15. 19:34
 5/10 A kérdező kommentje:

Can't establish a reliable data connection to the server.


This could be temporary problem or your phone may be provisioned for data service. If it continues, call Customer Care.


Ezt kapom, mikor be akarok jelentkezni a Google Account-ommal.

2012. jan. 15. 19:40
 6/10 A kérdező kommentje:
Korlátlan net van a telefonon. A gépen is és a telefonon is be vagyok ugyan azon címmel jelentkezve a google fiókba.
2012. jan. 15. 19:43
 7/10 A kérdező kommentje:

illetve telefonon nem tudok bejelentkezni bocs

......

2012. jan. 15. 19:43
 8/10 anonim ***** válasza:
Csinálj egy gyári visszaállítást és ahogy újraindul és felkínálja a lehetőséget lépj be a google fiókoddal. Ez elég sűrűn be szokott jönni azoknál akiknél hasonló probléma merül fel.
2012. jan. 15. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

nekem is volt ilyen...csak galaxy gion

csináld meg ezt: beállítások-fiókok és szinkronizálás-adatkapcsolat a háttérbe és autómatikus szinkronizálás (ezt pipáld be)


nekem ez segített...neked nem biztos h. pont ezeket az utasítsokat kel követned de valami ilyesmit...

ha kivan pipálva nem tudom mit kell csinálni...

remélem kapok zöld pipát

2012. jan. 15. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Kösz szépen a segítséget, ma már nem bíbelődöm vele, mert mennem kell dolgozni, de holnap leírom, mi volt . Szia
2012. jan. 15. 20:09

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!