Zolihs02 kérdése:
8. gyára vittem vissza a Samsung Montomét a szervízbe és még mindig nem jó! Mit tehetnék hogy cseréljék ki a készüléket?
Figyelt kérdés
2011. dec. 30. 19:25
1/5 anonim válasza:
Ha mind na 7 javításról van papírod, akkor (5 után) követelheted a cserét. Ha nem hajlandók, akkor fenyegesd meg őket a fogyasztóvédelemmel és írj a panaszkönyvbe. De csak olyat írj bele, amit bizonyítani tudsz!
3/5 anonim válasza:
Én is kiverném a balhét. Gondolom mindig frissítik a szoftvert és jó is lesz 1 hétig.
4/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!! Igen mindig szofver frissítést csinálnak de akkor se jó ma mentem érte és ahogy bele raktuk a kártyát már meg is fagyott a telefon elkezdi a f*szi sajnálom ezt a készüléket nem adhatom oda küldöm vissza a szervízbe.. már lassan egy hónapja nincs telefonom.:/ Akkor 5 alkalom után cserélniük kell?Mert akkor mostmár kiverem a balhét..,mert minden héten 2 szer megyek a szervízbe...fizeti nekem valaki a busz költséget stb.. új telefont kérek akkor!!! Köszönöm még 1 szer a válaszokat!
2011. dec. 30. 23:18
5/5 anonim válasza:
X kg alatti (nem tudom pontosan) készülék beszállítási költsége a vevőt terheli..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!