Vettem 1 hónapja egy fekete Galaxy Ace telefont. Az eladó nem közölte hogy a készülék kapható fehér színben (és akkor még nem is tudtam) így feketét vettem. Van-e valami mód vagy kiskapu hogy ha készüléket nem is akkor az előlapot kicserélik nekem?
Bármilyen ötlet érdekel!
Valamikor régebben hallottam hogy az eladónak (aki jelen esetben egy középkorú a témához nem igen értő hölgy volt) kötelező ez eféle információkat a vásárlóval közölni.
Nem köteles azért kicserélni mert nem kérdezte meg hogy tetszik-e a fekete szín és te sem hogy van-e más mint fekete.
Ezt megszívtad.
a multkor vettem egy hupisarga akarmit,mert gyoker vagyok es nem olvastam utana,hogy van e esetleg mas szinben is no es kulonben is csak ez volt a boltban...
most rajottem,hogy nem megy a szemem szinehez,ezert az alabbi kerdeseim lennenek>
-feltehetek e onmagam lejarato,idiota kerdest ezugyben a gyakorikerdesk.hu oldalon?
-erdekelni fog e ez barkit is?
-ciki e ramnezve ez az egesz?
-hany eves a kapitany,ha nem fekete hanem feher elolap van a telefonomon?
3as-miert is reklamalna?
nincs jogalapja,raadasul egy honapig hasznalta.
legyen mar eszed pajtas.
:)
ez kb olyan,mintha te lennel egy cipoboltos,en vennek toled egy cipot,majd egy honapig hasznalnam majd visszavinnem,hogy csereld ki nekem,mert most van feher es multkor nem volt/nem vettem eszre/eszembe sem jutott.
kicsereled?
ha igen,nem lehetsz valami jo kereskedo.
:)))
Ma már nincs kiírva a pénztárhoz, de érvényes:
Pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el.
A garancia természetesen más, de a színválasztékra nem vonatkozik a garancia.
Tehát, mivel nem volt ellenvetésed a fekete szín ellen, így azt kaptad.
Mivel ki is fizetted, ezzel elismerted hogy a termék megfelelő számodra.
Ha nem így lett volna akkor miért is vetted volna meg?
Gondolom a panaszkönyvbe sem írtál emiatt.
Így kellett volna lennie szerinted?
"Csókolom, egy ACE-t kérek."
"Tessék." "Igaz hogy nem értek hozzá de most csak fekete van. Tudom hogy ez a szín csúnya, de amint lesz más színben, kicseréljük rögtön. Vagy ha megunja akkor le lehet vásárolni. Esetleg visszaadjuk az árát."
"Kérdés kogy a vásárlásnál mondtad-e hogy feketében kéred,ha igen nem sok esélyed van cserére,ha csak egy galaxy ace-t kértél és nem kérdezte az eladó milyen színben akarod akkor reklamálj ezerrel."
Miért is reklamálna?
Mert bamba volt?
Nem mondta hogy neki nem jó a fekete. Gyanítom emlékezne rá hogy azt mondja az eladó: "Van fehér de nem adok."
A vásárlással el is ismerte ezt.
Kötelessége persze, ha színes ceruzát akarsz venni és van 20 féle szín.
De ha mobilt veszel és csak fekete van akkor mit vársz?
Van egy szakkifejezés: ráutaló magatartás.
Azt produkáltad amikor a kezedbe adta a fekete készüléket.
Erre egy eladónak megfelelően értékesítette a terméket.
Sőt, azt se kell megkérdeznie hogy ajándékba veszed-e, vagy hogy anyukád tud-e róla.
Akkor lenne okod háborogni ha a boltban fehéret kérsz, és otthon a dobozból egy fekete mobil kerül elő.
A kötelező információ a vásárlóra is vonatkozik.
Amennyiben nem közölted a színválasztékkal kapcsolatos igényed, utólag ezt nem hozhatod fel mentségül.
Akkor sem ha úgy küldtek el otthonról hogy fiam itt a pénz és vedd meg azt a fehér telefont magadnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!