Havidíjas telefont mennyi idő múlva aktiválják a megrendeléstől számítva?
Abban a pillanatban aktiválják amint a vételárat kifizette.
Addig ki sem adják a készüléket míg nem használható tehát az ismerősödnek a vásárlást követően történhetett valami amiért tiltva van.
Ajánlott lenne mielőbb bemenni az ügyfélszolgálatra!
A SIM-et nem fogják maguktól aktiválni, kaptál egy csomó papírt az előfizetéshez, ez is le van írva benne.
Fel kell hívnod az ügyfélszolgálatot és aktiváltatni.
Kedves 14:27-es
1. Nem az enyém a telefon hanem ismerősömé és neki nincs másik telefonja.
2. Addig nem lehet vele felhívni az ügyfélszolgálatot, amíg nincs aktiválva a telefon.
3. Az ismerős többször is bement már ugyanabba a Telenor üzletbe, ahol vette a telefont, mutatta a szerződést is és minden esetben azt mondták, hogy várni kell vele, ők majd aktiválják.
A 14:27 es méretes hülyeséget írt az felejtős.
Saját magadnak csak azt a simet kell aktiválni amit nem szolgáltatónál hanem külsős boltban vettél.
És ezt a kérdező is rosszul tudja:aktiváláshoz lehet hívni az ügyfélszolgálatot(kell is)csak nem a szokásos rövid hívószámon hanem a csomagban kapott speciális számot kell hívni.Ha ezt a számot nem hívod és nem aktiválod (nem kötöd meg a szóbeli szerződést)akkor soha az életben nem lesz használható a készülék!
Az bizony bajos lenne, hiszen amíg nincs aktiválva, nem tud hívást indítani. Mintha fel sem ismerné a SIM-et, a térerő 0.
Persze a 2 hét alatt változhatott a dolog, de erősen kétlem.
Ahogy már mondták, fel kell hívnod az ügyfélszolgálatot.
Én a régi kártyámról hívtam őket, ha nincs másik telefonja, akkor kérjen kölcsön egyet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!