Ez mi? Miért utalt pénzt a Gyertyaláng Kegyeleti Szolgálat?
A megszüntetett telefon-előfizetés esetén az addig használt telefonszámot kb. 6 hónapig a szolgáltatók kötelesek "altatni", új előfizetőnek nem adhatják ki.
Valószínűleg az történt, hogy a telefont lemondó nem értesítette a bankot, a T-Mobilnál a 6 hónap letelt, te megkaptad a más által korábban vissza-adott számot.
Küldj vissza egy sms-t a banknak, hogy értesítsék levélcímre az illetékest, te pedig esetleg reklamálhatsz a T-Mobilnál, kérhetsz új számot.
Szerintem sokkal egyszerűbb, kényelmesebb na meg gyorsabb is lenne ha vagy a Gyertyalángot hívnád fel ez ügyben, vagy az OTP-t vagy pedig a T-mobile-t. Ez azért nem egy olyan gyakran előforduló történet, hogy sokan tudják rá a választ. Egyszerűbb ha az illetékesekhez fordulsz.
Mondjuk nekem lenne egy olyan tippem, hogy ez egy újra kiosztott telefonszám. Az előző tulajdonosa meg ezt a számot adta meg a banknak, így amikor a számlájára utalnak pénzt arról értesül. Na mivel már nem az övé hanem a tied és nem is lett a banknál a szám megváltoztatva ezért te kapod az értesítést arról, hogy az illetőnek a számlájára pénz jött.
Ha viszont mégiscsak a te számládra ment a pénz akkor még érdekesebb az egész. Jobban jársz ha az illetékeseket hívod fel ez ügyben.
Nem a sim kártyádat használták már, csak volt egy régi előfizetés ilyen hívószámmal. Amikor az a szerződés megszűnt, újra bekerült a szám a rendszerbe.
A fiam is járt így, neki is egy vadidegen számlájáról jött folyamatos értesítés. Én a bankot hívtam, jelentettem, törölték a számot, és megszűntek az értesítő sms-ek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!