Ki tudja mi a különbség?
Köszönöm a linkcimet.
Nagyon jó irkák vannak ott
Amatőr véleményem miszerint a Samsung a nyerő SE ellenében igazolódott. Remélhetőleg a Samsung vevőszolgálata, márka boltja nem olyan simlis mint a Sony Ericsoné. Vagy 2éve a 3napos csere helyett lenyúlták a telóm a Mamutosok. Se pénz, se küttyű.Az egyébb átveréseiket már nem is mondom.
Drukkolok a Nokiának. Itt írják, hogy Simbiánosak az újabb modeljeik. Jól megszívták, hogy lekoptak róla.
Ez nem a márka hibája hanem a szervizé. Vagyis inkább az ott dolgozóké.
A Nokiás mondatot meg nem igazán értem. Nem csak az újabb modeljeik symbianosok hanem a régiebbiek is.
A Nokiások nekem úgy tünik azzal, hogy próbálták a Windowsos modelleket elvesztették a poziciójukat. Megint elkezdhették a Symbiámot fejleszteni olvasatomban.Erre gondoltam.
A dolgozókkal kapcsolatban: Ha van 4 telefonod ( 2tipus ) SE. Egyik se tudja amit írnak róla. Nemcsak a Softwerhiba okán. Előzetes telefonos egyeztetés után elvisszed a Mamutba ahol vetted. Kitalálják, hogy kopott. A 3. napon! Mikor még a folia is rajta van. Ki se próbálják!. Panaszkönyv, és lead. Ezekután a vevőszolgálattal ( Sony Magyarország ) bonyolitasz telon, mailbe, stb. Se telefon se pénz vissza. És közli veled mailba az ügyintéző Juhász Mónika, hogy sajnálják nem tudnak segíteni. Na gondoltam írok a Sony Magyarország anyájának. Email cimük a holdba.
Ha tudsz mailcímet légyszíves rakd fel.
Na az SE kalózkodása 2008 11 18-ban kezdődött nálam. ( Jól megszívtam mert elhittem a Vodafon prospektusban írtakat az SE-ről. Buktam azt hisszem 70000-et a Vodánál emiatt ) a V640-es kapcsán, de az elsikkasztott készülékem, illetve pénzem egy G 502-essel kapcsolatos. Szintén nem ma kezdődött.
Ma kaptam egy levelet a julius 27.-én keltemre. " ha nem aktuális ne válaszoljak "
Eldobom az agyam.
Ezekután azt mondod nem a cég a simlis? A Sony se véletlenül dobbant!.
Angolszász területen, még az ügyintézéssel kapcsolatos lépéseidért is kárpótolnának!
Idevágó? Olvastam a Sony hajdani elnőkétől ( azt hisszem Akito Morita )egy csodálatos könyvét. A címe nem ugrik be. A Sony mentalitása, morálja volt benne -sajnos az is hajdani- Minden dolgozónak ( és munkaadónak ) kötelező olvasmánnyá tenném. Na ettől a Sony Magyarország dolgozói nagyon messze vannak. -Mások is.-
Na akkor, és ettől szárnyalt is a Sony.
Bosszantott, hogy nem tudtam a könyv címét. Az íróját beütve gugliba, már adta is. Made in Japán. Meglepett, hogy letölthető, pedig vagy 20-éve olvastam. Úgy látszik másnak is tetszett, tetszik.
Érdekes amit írsz. Eddig nekem Sony ericssonjaim voltak. Mindig tudták azt amit a írtak róla. A készülékekkel nem volt probléma. A szervizekkel meg nem volt dolgom. Én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy nem a márka a hibás. Nem ők tehetnek arról, hogy buktad a telefont, hanem az ott dolgozók. Az ilyen ügyekből nem kerülhet ki a felhasználó győztesen. Más gyártóknál is lehet hallani ilyeneket. Egyszerűen lenyúlták a szervizesek a telefont aztán meg a papirmunka keretein belül elkönyvelni hogy kész, visszadták vagy másegyéb módon semmissé teszik az ügyet. Ezzel meg a hazai kirendeltség nem sokat tud tenni, ők csak a papírokat nézik de ott meg ugyebár minden rendben. A panaszkönyvvel meg nem szoktak foglalkozni. Csak díszek van minden üzletben. Akármit is írsz bele azt nem olvassa el senki. Ezzel nem védeni akarom őket, mert elég egyértelműen náluk van a hiba csak leírtam, hogy vannak ilyen szemét húzások.
Te jogosan vagy felháborodva és jogosan is hibáztatod a gyártót. Ilyen dolgok után én is más gyártó után néznék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!