Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik az Xperia...

Miért nem működik az Xperia x10 mini pro-n a market alkalmazás?

Figyelt kérdés

Karácsonyra kaptam egy ilyen telót, és azóta nem értem mi a baj.

Nem vagyok előfizetéses, és nincs internet a csomagomban, de wifin vagyok szinte egész nap.

A google-be nem akar bejelentkezni, mert valami data service nincsen telepítve, de ezt azt sem tudom h hol érhetem el.

Valamint azt sem tudom, hogy egyáltalán ez-e a baj.



2011. nov. 12. 11:21
 1/3 anonim ***** válasza:

Csak annyiból baj, hogy így nem tudsz bejelentkezni a google fiókodba és így nem fogod tudni használni a Marketet, meg a telefon azon funkcióit ami a google fiókra épülnek.

Amikor kiírja ezt a szép kis üzenetet akkor én egy Factory Resetet szoktam ajánlani. Aztán első bekapcsoláskor egyből add meg a fiók adatait. Akkor már azért nem szokott ilyen üzenetekkel fárasztani, és belép.

2011. nov. 12. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Fúú ne haragudj, de én ezekhez annyira nem értek.

Segíts már légyszi h mi is az a Factory Reset

Bocsi h ilyenekkel fárasztalak... :):):)

2011. nov. 12. 18:12
 3/3 anonim ***** válasza:
Az a gyári visszaállítás.
2011. nov. 12. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!