Nokia N79-es készüléken miért nem lehet szoftvert frissíteni?
Figyelt kérdés
Megtalálja az új szoftvert és amikor le akarom tölteni, kiírja, hogy 8Mb és költségtöblettel járhat ha letöltöm.
Miután rányomok az "ok"-ra és wifin keresztül megkezdeném a letöltést, néhány (másdod)perc után kapok egy üzenetet, miszerint a szerver megszakította a kapcsolatot.
Mi a teendő?
(hard reset megvolt)
2011. okt. 29. 18:22
1/5 A kérdező kommentje:
Ok, és ha nem N79, csak simán symbian, akkor sincs senki aki tudna segíteni?
2011. okt. 30. 16:49
2/5 anonim 



válasza:





Próbáltad már gépen keresztül Software updater-el?
3/5 A kérdező kommentje:
Igen, ott még a lehetőséget sem ajánlja fel. :(
2011. nov. 5. 19:07
4/5 anonim 



válasza:





És van új szoftver? Mert lehet az oka a szolgáltató is, ha nincs új szoftver tőlük függően.
5/5 A kérdező kommentje:
Hát amikor a telefonon keresztül nézem, akkor azt írja, hogy van...
Gépen keresztül pedig hogy nincs...
Próbáltam külföldi kártyával, azzal is ugyanaz történt (megszakította a szerver a kapcsolatot).
2011. nov. 5. 19:58
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!