Telenornál vásárolt telefonomról amikor az ügyfélszolgálatot akarom hívni (1220) hogy aktiváljam a sim kártyát azt írja, hogy "mobilhálózat nem áll rendelkezésre". Ezt meg lehet oldani, vagy másik telefonról kell aktiválni?
Figyelt kérdés
2011. okt. 14. 17:31
1/3 anonim válasza:
Csak a vásárolt telefonról aktiválható és csak a csomagban kapott telefonszámon!
2/3 A kérdező kommentje:
És hol található ez a telefonszám?
2011. okt. 14. 21:27
3/3 anonim válasza:
Legtöbbször a dobozon is rajta van, de hozzákapott papírokon (amin részletesen leírják az aktiválás folyamatát)szokott lenni.Ha nem kaptál hozzá ilyen papírt akkor reklamálj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!