Samsung star II telefonon miért nem töltenek be rendesen a weboldalak? Általában azt írja ki, hogy nincs elég memória.
Töröltem az előzményeket stb, 4 GB kártya van benne, mégis ha egy oldal betölt, pl. hírek, hiába kattintok tovább, nem megy.
Valaki esetleg van itt, akinek sikerült megoldást találnia hasonló problémára?
"Dolphin 2.0 fantázianevű böngésző, sajnos nem teljesen hozza azt, amit kéne. A sebessége jó, alapvetően egész gyorsan betölti az oldalakat, képes a hirdetéseket blokkolni, mi több, még flasht is futtat (nyilván egy beágyazott videó már sok neki). A gond ott van, hogy elég sűrűn dobál „nincs elég memória” üzenetet. Ez nem annyira a memória hiánya, mint inkább a szoftver hibája miatt lehet, mivel esetenként mobilra optimalizált oldalaknál is előhozza ezt. Ezt a gyanút erősíti az is, hogy egyéb, online funkciók jól működtek, mint a Facebook és Twitter kliens. "
Ha a beállítások menü pontban a készülék visszaállítását megcsinálod,akkor jó lesz néhány napig,aztán kezdődik előröl.Másodszor ennyit csináltak a szervizben,és javasolták hogy internetezésre optimalizált készülékkel,internetezzem. Ha ez nem az akkor minek bele wifi?És miért sózzák rá az emberekre?
Szerintem nálam szerződésbontás lesz,tényleg elmegyek a végsőkig. Nem az fáj hogy két évet aláírtam,hanem az hogy a flottás előfizetésemet dobtam el azért hogy ezt a ..... ingyen megkapjam.Az én csomagomba 18e lett volna.Előfizetéses teló mindenképp kell,de olyan amit használni is tudok,akár internetezésre is wifin keresztül.
FIGYELEM MINDENKI!!! TALÁLTAM MEGOLDÁST A "NINCS ELEGENDŐ MEMÓRIA" PROBLÉMÁRA!
Egy kicsit meg kell buherálni a telefon belső rendszerét ami a hozzá nem értőknek most komolyan hangozhatott, de szépen lépésről lépésre leírom mi a teendő.
1. Kattintsunk a "billentyűzet" menüre és mint ha csak egy telefonszámot akarnánk beírni, írjuk be az alábbi kódot:
*#197328640# (csillaggal, kettős-kereszttel együtt)
Ha ez megvan akkor automatikusan megjelennek a telefon egyedi belső beállításai.
2. Nyomjuk le a 6-os gombot amivel belépünk a "Common" menübe.
3. Nyomjuk le a 4-es gombot, hogy belépjünk a "DIAG Configuration" menübe.
4. Az előbb említett "DIAG" menübe belépve az 1. és a 2. lehetőségnél az "UART BUAD RATE -- 115k" és "UART BUAD RATE -- 912k" felirat olvasható. A számok melletti négyzetben lévő csillag jel elvileg az 1. ilyen felirat mellett található tehát 115k van beállítva. Most nyomjuk meg a 2-es gombot hogy beállítsuk a "UART BUAD RATE -- 912k"-t, ekkor megjelenik az alábbi felirat: "Baudrate change -- 912"
5. Nyomjuk meg az "OK" gombot.
6. Nyomjuk meg a "Vissza" gombot. Ha jól csináltuk akkor most az "UART BUAD RATE -- 912k" melletti négyzetbe került csillag jel.
7. Azzal a gombbal amivel a hívást szoktuk megszakítani (jobb, alsó gomb) lépjünk ki a főképernyőre, majd indítsuk újra a telefont (ki és bekapcsolás)
Ha mindent helyesen csináltunk akkor majdnem, hogy soha többé nem fog megjelenni a "nincs elég memória - zárjon be néhány alkalmazást" üzenet, kivéve abban az eseten ha valóban megtelik a belső memória, ilyenkor töröljünk pár fájlt a telefon memóriájából, hogy helyet szabadítsunk fel.
A módszer feljavítja az adattovábbítási sebességet a belső memória és a RAM között. (data transfering speed). Minden esetre nekem és másoknak is működött, mióta ezt megcsináltam bármekkora alkalmazást, vagy weblapot nyitottam meg, nem kaptam többet semmilyen memóriával kapcsolatos hibaüzenetet...
(Elnézést kérek ha egyeseknek túl szájbarágós, volt a leírás, de próbáltam úgy írni, hogy a legkevésbé hozzáértő ember is megtudja csinálni... )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!