Ha egy mobil "nem hazai forgalmazású", származhat belöle valamilyen hátrányom? HTC-röl van szó. 0 perces, független.12hó bolti garanciával.
Nekem pl kanadai készülékem volt és itt az európai képviseletek elhatárolódtak a kérdésemre.
Ezért a garanciára némi levelezés után a kanadai céggel sikerült érvényt szereznem.
Azt mondták hogy vigyem be egy itteni szervízbe.
Vizsgáltassam be.
Küldjem meg a szervíz véleményét nekik.
Mérlegelnek a javítás gazdaságosságáról (vagy állják a javítást, vagy küldenek egy új készüléket).
Végülis elkérték a számlaszámom és a javíttatás mellett döntöttek.
A javítást nekem kellet kifizetni, elküldeni a számlát, a pénz 2 nap múlva a számlámon landolt.
Remélem mindenhol ilyen rugalmasan kezelik a problémákat.
Hozzá kell tennem hogy nekem a garanciaidő utolsó előtti napján romlott el. A kapcsolatfelvételkor természetesen a számlával igazoltam a vásárlás időpontját és megnyugtattak hogy a bejelentésem időpontja számít bele a garanciába, attól függetlenül hogy az ügy lezárulta kb 2 hetet vett igénybe.
Ez az utolsó komment azért megnyugtató. Volt valamilyen papirod amúgy a készülékröl?
Mert nekem mindössze egy bolti számla van hozzá.
"Mert nekem mindössze egy bolti számla van hozzá."
Nekem se volt más.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!