Küldjem vissza szervizbe, vagy mit csináljak vele? (Nokia 5230)
Figyelt kérdés
3 hete volt szervizben a telefonom,( Nokiában, 3 napig egy szoftverfrissítés miatt!!!!) azóta nem tudom a navit használni...nem találja a pozícióját...szabad ég alatt se, és baromira melegszik az aksija. A srác, aki csinálta a telefonomat, azt mondta, hogy csak beképzelem a telefon hibáit, nincs semmi baja és csak egy frissítést csináltak rajta...Akkor most küldjem vissza hozzájuk és csapjak az asztalra???? Kéne, mert jövőhéten Németországba kéne navigálnia!2011. aug. 25. 13:17
1/4 anonim válasza:
Vidd vissza és kérd meg, hogy ők is probálják ki, használják a navit, ha nekik se megy akkor rögtön meg is csinálhatják.
2/4 A kérdező kommentje:
csak...lejárt a garancia...és ők meg szerintem nem fognak kimenni és kipróbálni..vagy de? és mennyi lehet egy főpanel csere? (mert gondolom a GPS antenna a főpanelra van ráépítve)
2011. aug. 25. 13:37
3/4 anonim válasza:
A főpanel maga a telefon, tok nélkül. Ha ennyire fontos a navi, vegyél egyet a vaterán. Nem érdemes mobilon szarakodni vele. Egy 4,3 collost kapsz 5000.- ért, tokkal vonóval. És az már nagyon jól látható.
4/4 A kérdező kommentje:
Megoldódott a problémám! Azért köszönöm a tippeket/ tanácsokat! Már megvan a saját pozíciója, nekem teljesen tökéletes ez az autóba...jól látom, és hallom, amit mummog és nagyon részletes az OVI maps! :)
2011. aug. 25. 14:22
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!