Vodafone-nak van automatikus szolgáltatás megrendelő és lemondó rendszere úgy mint a Pannon-nál, amit a 1741-es számon lehet elérni?
Figyelt kérdés
2009. ápr. 16. 16:05
1/3 A kérdező kommentje:
és hogyan tudhatom meg milyen szolgáltatás aktív. Amúgy feltöltőkártyás vagyok.
2009. ápr. 16. 16:08
2/3 anonim válasza:
a vodafone-nak a 1270 az ugyfelszolgalati szama.ez tudtommal ejjel nappal elerheto.eloszor geppel tudsz kommunikalni,utana kapcsolnak egy szemelyhez.ez zold szam,szval ingyenes ^^ rem segitettem
3/3 anonim válasza:
Sőt, egy csomó szolgáltatás megrendelése, lemondása, lekérdezése is működik a 1270-re küldött ingyenes sms-ekkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!