Vodafone-jótállás-új telefon? (többi lent)
A papírra írasd azt, ami a gondja a készüléknek.
Egy - esetleg kettő- ugyan azon hiba után nem jár feltétlenül csere, de egy idő után igen.
Egy általam látogatott fogyasztóvédelmi fórumon ezt írja valaki:
Javítás során a szerződésszerű állapot helyreállítása a cél, így amennyiben ez többszöri kísérletre sem sikerül, akkor - ez eset egyedi körülményeit mérlegelve - az okozott jelentős kényelmetlenségre hivatkozva el lehet állni a szerződéstől (vételár vissza) vagy ha sikerül, akkor meg lehet egyezni cseréről vagy levásárlásról. Nincs konkrétan megszabva például ilyen, hogy 3 javítás után cserélni kell, a kényelmetlenséget annak fényében kell mérlegelni, hogy az eredeti szerződés körülményeihez képest mennyire súlyos a szerződésszegés. Meg az sem mindegy, hogy egy javítás mennyi kényelmetlenséggel jár, ezért is nem csak a javítások darabszáma számít, nem mmindegy, hogy 20 napig ül rajta, vagy még aznap a helyszínen megjavítja.
Sajnos jogszabályt nem találtam hozzá.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!