Razide kérdése:
Telenor Mobil Online Napijegy. Mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Szeretném megrendelni a Napijegyet,de elküldöm a "mobilinternetnapijegy" Szót a +36 20 2020-200-as számra. Küldenek egy sms-t és azt írják, hogy A megrendelt szolgáltatás aktiválása sikertelen. Kérjük, ellenőrizze az Ön által elküldött kódot és próbálja újra. Többször is próbáltam, de ugyanez. Mi lehet a baj?2011. júl. 30. 21:12
2/2 A kérdező kommentje:
Igen. :(
2011. júl. 31. 14:02
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!