Xperia x10 mini proban a marketnél nem fogadja el az e-mail címem. Újat sem tudok csinálni, a meglevőt pedig nem kapcsolja hozzá. Mit csináljak vele?
Ezt írja ki:
Can't establish a reliable data connection to the server.
This could be a temporary problem or your phone may not be provisioned for data services. If it continues, call Customer Care.
Nem hiszem, hogy csak ideiglenes probléma, mert akkor nem mindig ezt írná ki..
Megvan a megoldás:) Már több, mint 25 alkalmazást tettem rá:)
Bevittem a telefont a vodafone-ba, és ott felfrissítették a szoftverét. De ha innen töltitek le a szoftverfrissítést, akkor is jó: [link]
Azt mondták, hogy mindenképpen PC-s frissítés legyen, ha bármi hibája van a telefonnak. És csak a sonyericsson.comról letöltött frissítővel csináljátok, mert ha véletlenül nem sikerül/elszáll a telefon, akkor is megmarad a garancia, és szervizelik.
Remélem, sikerül Nektek is a frissítés:)
Sziasztok! Nekem is hasonló problémám volt, de addig kutattam míg megtaláltam a maegoldást!!!!! KÖVESD PONTOSAN AZT AMIT MUTAT!!! amikor az emailod írod be, akkor ne az eredeti gmailos címedet írd be hanem a teló típusodat ugyanúgy ahogy a faszi csinálja!!!! a többi pedig ott van.
EZT TUTI JÓ! NEKEM SIKERÜLT!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!