Hogy lehet hogy már harmadszorra írják jóvá a bónuszt a telefonomon? (Vodafone hálózat) Nem mintha zavarna de nem értem, lehetséges, hogy valami hiba folytán van ez? Jelentenem kéne?
Figyelt kérdés
"Harmadszorra kapom azt az üzenetet hogy : Kedves Ügyfelünk!
Örömmel értesítjük, hogy megtörtént egyenlegeden az 1250 Ft bónusz jóváírása."
2011. jún. 29. 14:27
1/3 Disi válasza:
Szerintem nem ugyanazt írják jóvá. A Vodafone-nál van egy olyan szolgáltatás, hogy ha sokan hívnak más hálózatból, akkor azután a Vodafone neked ad ilyen bónuszt. Anyuméknak is ilyen van, én Pannonos vagyok, és így ha sokat beszélünk, akkor mindig kapnak ilyet. Úgyhogy nem kell panaszkodnod, élvezd :-))))
2/3 A kérdező kommentje:
Én szinte semmit nem telefonálok ,csak töltöttem 3000 ft vel, akkor írták ,ha töltök kapok 1250 bónuszt.Azt megkaptam, és azóta még 2x elküldték XD
2011. jún. 29. 14:50
3/3 anonim válasza:
Szerintem örülj neki!!:D nem hiszem, hogy hiba miatt küldték el 3x.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!