Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért írja ki a Sony Ericsson...

V.rajen kérdése:

Miért írja ki a Sony Ericsson x8-asom, hogy "nincs szolgáltatás", holott más vodás mobilok ugyanott működnek?

Figyelt kérdés
2011. máj. 15. 20:49
 1/4 anonim ***** válasza:

Vagy mert elmozdul a sim, vagy pillanatnyilag nem kap jelet, már ha ez csak időszakos jelenség.

Ha folyamatos, akkor vidd vissza gondolom még garanciás.

De nálunk rengetegszer van, hogy lerakjuk párommal egymás mellé a vodás telóinkat és az egyikünknek fullon van a térerő a másikon pedig nincs hálozat.Változó hogy épp melyikünké nem kap jelet. :)

2011. máj. 16. 03:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
A hiba péntek délután óta van, folyamatosan. Néha 1-2 percig van térerő, aztán egész nap semmi. A sim-kártyát is megmozgattam, újraindítottam, semmi. Szóval itt már csak a szerviz tud segíteni?
2011. máj. 16. 12:50
 3/4 anonim ***** válasza:

Figyu, szerintem nem vesztesz semmit (max 1 órát) ha beugrasz egy közeli voda boltba és megérdeklődöd hogy mizu.

Én elmennék a helyedbe, így hogy folyamatos a probléma.

Csak ott nincs térerőd vagy sehol?

2011. máj. 16. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Ahol lakom, ott nincs, 10 km-rel odébb a városban meg van. De csak alig, 1-2 sáv. De sikerült megoldanom, végre tudtam frissíteni a szoftvert (egész hétvégén nem engedte, még tegnap is hibát írt ki frissítéskor), és ettől valamiért megjavult :D
2011. máj. 17. 19:52

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!